بهره برداری از ۲۰۰ هزار “مسکن مهر” تا پایان سال

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه همه مسایل و مشکلات این طرح شناسایی شده است ، گفت : ۲۰۰ هزار مسکن مهر تا پایان سال بهره برداری می شود.

 
به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، احمد اصغری مهرآبادی گفت : یک میلیون و ۴۵۱ هزار  مسکن مهر  در مرحله نازک کاری است و ۲۵۰ هزار واحد دیگر به تامین خدمات زیربنایی
نیاز دارد.

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را برای حل مشکل مسکن مهر بکار بگیرند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات اصلی در تکمیل طرح مسکن مهر دانست و گفت: تسهیلات ساخت مسکن مهر به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

اصغری مهرآبادی گفت : بزرگترین مشکل تخصیص نیافتن اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی مورد نیاز است زیرا به نقل از رئیس بانک مرکزی پرداخت این پول سبب تورم می شود.

وی افزود: راهکارهای دراز مدت و میان مدت برای حل مشکل مسکن مهر وجود دارد اما نیاز فوری ما در این بخش تزریق پول به پروژه هاست.

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: استفاده از توان بخش خصوصی در ایجاد کلینیک، درمانگاه و غیره در حال پیگیری است اما شهرداری ها می توانند در ایجاد فضای سبز وارد عمل شود.

وی افزود: شهرداری ها در مباحث گردشگری کار کنند و ما برای تحویل زمین به شهرداری آمادگی کامل داریم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.