بهره برداری پورتال آموزش فرهنگ ترافیک منطقه ۱۹

۱۴ام بهمن ،

فتح الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پورتال آموزش فرهنگ ترافیک منطقه ۱۹ با هدف ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی در زمینه ترافیک به شهروندان منطقه و جلب مشارکت آنها برای کاهش مشکلات ترافیکی، در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: شهروندان از طریق پورتال آموزش ترافیک منطقه ۱۹ اطلاعاتی نظیر خبرها ترافیک مباحث آموزشی تصاویر آموزشی تصادفات، تصاویر انیمیشن ویژه کودکان و تمامی اطلاعات مربوط به حوزه حمل و نقل ترافیک را با صرف کوتاه ترین زمان دریافت می کنند.

فتح الهی ادامه داد: این پورتال گامی دیگر در هوشمندسازی حمل و نقل محسوب می گردد. امیدواریم با این اقدام فرهنگ صحیح ترافیکی و انضباط رانندگان میان شهروندان هر چه بیشتر نهادینه شود.

وی با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات این طرح گفت: شهروندان می توانند برای دسترسی به مطالب تئوری و عملی این پورتال به آدرس www.trafficlg.ir‌ مراجعه و از طریق راهنماها از خدمات آن استفاده کنند.

فتح الهی در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان منطقه ۱۹ افزود: نظرات و راهنمایی های شهروندان راهگشای ارائه خدمات بیشتر پورتال آموزش فرهنگ ترافیک منطقه ۱۹ بوده که امیدواریم مشارکت آنها در این بخش موثر و جدی باشد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Soheil:

    با سلام آدرس سایت http://www.traffic19.ir می باشد نه trafficlg.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.