بهره برداری ۱۶ هکتاری از فاز سوم بوستان نهج البلاغه تا پایان سال

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه دو تهران گفت: عملیات عمرانی فاز سوم بوستان نهج البلاغه آغاز شده و ۱۶ هکتار از این فاز تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

احمد پور درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فاز سوم نهج البلاغه در ضلع شمال فاز یک قرار دارد و از ایوانک آغاز و به برزگراه نیایش ختم می گردد.

وی افزود: مساحت بوستان با تکمیل فاز سوم به ۱۲۰ هکتار می رسد و هم اکنون عملیات عمرانی در ۱۶ هکتار از این فاز آغاز شده و مابقی که حدود ۹ هکتار است به سبب وجود معارض نیمه کاره است.

وی در ادامه بیان داشت: ۹ هکتاری که در بخش میانی واقع است دارای که شهرداری منطقه در حال رایزنی با آنها است و پس از توافقات عملیات عمرانی در این بخش نیز آغاز خواهد شد و تا پایان سال ۱۶ هکتار از فاز سوم تکمیل شده و به بهره برداری می رسد و مابقی پس از توافقات ظرف ۶ ماه تکمیل خواهد شد و فاز سوم تا شهریور سال آینده تحویل شهروندان می گردد.

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه ۲ در ادامه بیان داشت: در تلاش هستیم که درفاز سوم آب رودخانه را تا حد معقول تصفیه کنیم تا قابل استفاده شود و این فاز فضای خوبی برای پیاده روی دارد و امکانات لازم برای بازی های خاصی از جمله اسکیت فراهم خواهد شد.

احمد پور در ادامه تصریح کرد: بوستان نهج البلاغه یکی از بوستان های زیبا و خاص شهر تهران است که بر روی رود دره فرحزاد واقع شده و فضای تفریحی مناسبی را برای گردشگران و همشهریان فراهم کرده است این بوستان که فاز اول آن با وسعتی بالغ بر ۳۵ هکتار به بهره برداری رسید در سال جاری تا بزرگراه حکیم در قالب فاز دوم امتداد یافت و تا پایان سال نیز ضلع شمال بوستان نیز در قالب فاز سوم به بهره برداری می رسد بهار امسال فاز دوم بوستان نهج البلاغه با مساحتی در حدود ۵۶ هکتار ساخته شد که از بزرگراه همت آغاز شده و تا بزرگراه حکیم ادامه دارد و بسیار مورد توجه شهروندان قرار گرفته است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.