بهره مندی ۱۰۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات فرهنگی و تربیتی

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از بهره مندی ۱۰۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات فرهنگی و تربیتی در ۱۰۰ خوابگاه شبانه روزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : اکبر میرشکار با بیان اینکه برنامه های توانمند سازی برای نوجوانان و جوانان در قالب اجرا می گردد بیان داشت: ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۱۱۰ هزار دانشجو تا امروز از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که در طول تحصیل خود از مراقبت های لازم، تحصیلی و تربیتی برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ هزار نفر در ۱۰۰ خوابگاه شبانه روزی از خدمات فرهنگی و تربیتی در مناطق کم برخوردار، بهره مند شدند اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۲۰ هزار نفر در ۲۲۰ کانون فرهنگی از برنامه های تربیتی کمیته امداد استفاده می کنند و در تابستان سال جاری ۴ هزار دانش آموز در ۲۰ اردوگاه از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت استفاده می کنند.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت های معنوی خیران گفت: در همین راستا ۵۰۰ هزار نفر تا کنون به شهر مقدس اعزام نشده اند که با کمک خیران تحت عنوان حج فقرا مقدمات سفر آن ها فراهم شده است.

وی در پایان یادآور شد: همه ی کسانی که ظرفیت لازم را برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و مذهبی دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در جهت ارتقای سطح توانمندی و فرهنگی مددجویان این نهاد قدم بردارند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.