بهره مندی ۴۴ هزار شهروند از خدمات گردشگری ارایه شده در بافت تاریخی تهران

۱فروردین ۱۳،

ایازی در بازدید از گذرگاه هنر منطقه ۱۲ خبر داد :

معاون امور اجتماعی شهرداری تهران با حضور در منطقه ۱۲ و بافت تاریخی تهران قدیم از گذرگاه هنر در خیابان باب همایون و میدان ارگ بازدید کرد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر” سید محمدهادی ایازی”  معاون امور اجتماعی شهرداری تهران صبح امروز ۶ فروردین از جشنواره گردشگری نوروز ۹۲ منطقه ۱۲ و بافت تاریخی تهران قدیم بازدید کرد.
ایازی در این بازدید از بهره مندی ۴۴ هزار شهروند تهرانی و مسافران نوروزی   از خدمات گردشگری ارایه شده در این منطقه خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۴ هزار شهروند از تورهای گردشگری تهران قدیم استفاده و ۴۰ هزار شهروند نیز از گذرگاه هنر حدفاصل میدان امام خمینی (ره)، خیابان باب همایون و میدان ارگ بازدید کرده‌اند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: با توجه به انجام دید و بازدید های نوروزی در اولین روزهای عید نوروز، این میزان استقبال شهروندان از تورهای گردشگری تهران قدیم رضایت بخش است و امیدواریم طی روزهای آینده افزایش یابد.
وی ادامه داد: منطقه ۱۲ به عنوان میراث دار پیشینه تهران قدیم نقش به سزایی در توسعه گردشگری تاریخی پایتخت دارد و با درک این مهم طی سالهای قبل برنامه های متنوعی به منظور معرفی داشته های ارزشمند این منطقه به شهروندان و مسافران نوروزی  انجام شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی را برای بهره گیری تام از ظرفیت‌ها و پتانسیل های گردشگری پایتخت به شمار می‌رود و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی منطبق با خواسته ها و سلایق تمام شهروندان افزایش رضایتمندی آنها را طی سال ها قبل به همراه داشته است. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.