بهروز شعیبی مهمان ˝رادیو نمایش˝ می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در برنامه زنده ˝ دیالوگ ˝ سه شنبه ۵ شهریور ، بهروز شعیبی دربارهٔ اکران آخرین اثر سینمایی اش صحبت می کند.

به گزارش هنرآنلاین؛ در برنامه زنده ” دیالوگ ” به بهانه نمایش فیلم ” دهلیز” دربارهٔ آسیب شناسی ساز و کار تولید برای فیلم اولی ها با بهروز شعیبی، کارگردان دهلیز گفتگو خواهد شد.

این برنامه به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای ایوب آقاخانی، نویسندگی، تحقیق، خبر فریبرز دارایی و هدی عربشاهی و گویندگی شیرین سپهراد ، هر روز به جز جمعه‌ها ساعت ۲۱ از رادیو نمایش بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۷ پخش می‌شود.

“دهلیز” سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در ۱۳ رشته نامزد دریافت جایزه شود که در نهایت دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، و بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

“دهلیز” داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری تازه قرار می‌گیرد. رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری، محمدرضا شیرخانلو ، (با حضور) نگار عابدی و افسانه چهره آزاد بازیگران فیلم می باشند.

تهیه‌کنندگی “دهلیز” را سید محمود رضوی بر عهده دارد. فیلم تازه بهروز شعیبی این روزها در گروه “آزادی” روی پرده در حال اکران می است.

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.