بهزادی: بازیکنان باور کنند که می‌توانند پیروز شوند/ باخت به لبنان تکرار نمی‌شود

۱۴ام بهمن ،

کاپیتان سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیم ملی باید باور کنند که می‌توانند لبنان را شکست دهند چون وارث یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا می باشند.

همایون بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال برابر لبنان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: پیش از هر چیز برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که این تیم بتواند پیروز باشد. من با پیروزی تیم ملی خوشحال می‌شوم. یک روز ما در تیم ملی بازی می ‌کردیم و حالا بازیکنان فعلی در آن عضو می باشند.

وی در ادامه خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: آنها با اعتقاد به خداوند بزرگ برای پیروزی به میدان بروند. آنها باید بدانند که ایران بارها مدال طلای جام ملت‌های آسیا را گرفتند و ۱۶ سال قهرمان بلامنازع فوتبال آسیا بوده است . تیم ملی وارث یکی از قدرت‌های آسیاست و باید به این باور برسد که می‌تواند لبنان را به راحتی شکست دهد.

بهزادی همچنین گفت: بازیکنان باید بدانند که هر اتفاقی که در میان زمین بیفتد، آنها فقط باید به فکر پیروزی باشند و باخت به لبنان در بازی رفت مقدماتی جام جهانی را فراموش کنند. آن باخت دیگر تکرار نمی‌شود.

وی ادامه داد: فوتبال برد و باخت دارد. فرانسه هم پس از قهرمانی در جام جهانی ۹۸ و یورو ۲۰۰۰ در سال ۲۰۰۲ نتوانست به مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی برسد. هر شکستی درسی برای پیروزی‌های آینده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.