بهسازی معابر اصلی ولیعصر شمالی منطقه ۱۸

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ از بهسازی معابر اصلی ولیعصر شمالی در این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح بهسازی معابر اصلی ولیعصر شمالی منطقه ۱۸ به منظور بهبود تردد و رفاه حال شهروندان همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح معابر اصلی و پیاده روهای خیابان مفتح واقع در ولیعصر شمالی منطقه ۱۸ مرمت و بهسازی خواهد شد.
سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح با آماده باش اکیپ‌های اجرائی اداره فنی عمران و ترافیک ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۸ در دست اجرا است.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: مرمت و بهسازی روکش آسفالت پیاده روهای ضلع غربی خیابان مفتح به طول ۱۶۵ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیون تومان از اقدامات اجرایی این طرح است.
سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ افزود: خط کش محوری معابر فاقد ایمنی، بهسازی، نصب و جانمائی علائم و تجهیزات ترافیکی در مبادی و معابر پر تردد بنا به نیاز شهروندان رسیدگی به پیام‌های شهروندی در مراکز سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.