بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قم-تهران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قم-تهران

بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قم-تهران

پرشین خودرو: مدیر راهداری استان قم از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه قم- تهران به طول ۹ کیلومتر خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، اکبر سلیمیان اظهار کرد: اجرای این عملیات که در قالب تراش آسفالت و بهسازی و روکش آن در آزادراه قم – تهران در حال انجام است از اسفند ماه سال گذشته آغاز و به دلیل ترافیک سفرهای نوروزی ادامه آن به سال جدید واگذار شد.
وی طول این بهسازی را ۹ کیلومتر و در دو لاین شرقی (از کیلومتر ۵۲ تا۵۸) و لاین غربی (از کیلومتر ۴۳ تا ۴۰) در سه باند تردد و یک باند توقف (در هر دو لاین) عنوان و اضافه کرد: اعتبار تخصیصی جهت این امر بالغ بر هفت میلیارد تومان است.
مدیر راهداری استان قم ضمن اذعان به این مطلب که آزادراه قم- تهران در زمره سه محور اول کشو در بحث حمل و نقل جاده ای است، گفت: نیازی به توضیح نیست که استان قم و محورهای مواصلاتی آن، خصوصا این آزادراه از چه اهمیتی در بحث نگهداری برخوردار بوده که امیدواریم با عنایت بیشتر مسئولان کشوری و استانی در بحث تامین اعتبارات لازم ما را در نگهداری و ساخت راههای استان یاری کنند.
به گزارش ایسنا، سلیمیان بخش مهمی از وظیفه نگهداری راهها که آن را سرمایه ملی کشور خواند را به عهده رانندگان دانست و گفت: یکی از عوامل اصلی فرسایش و مستهلک شدن زود هنگام جاده ها اضافه بار و حرکات نمایشی، ترمزهای تند و مکرر و… است که امیدواریم راننده‌ها با رعایت مواردی که موجب تخریب جاده ها می شوند ما را در امر نگهداری راهها یاری کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.