بهنام صفوی و نماینده مجلس در کنار بچه های بی سرپرست + عکس

۱۳م اسفند ،

بهنام صفوی در ادامه ی ایرانگردی خود، ۱۰ و ۱۱ اسفندماه چهار سانس در مجتمع فرهنگی هنری گلشن شهرستان بجنورد به اجرای زنده پرداخت. کنسرت او در این شهر با استقبال عجیب مردم برگزار شد. با توجه به اینکه در استان خراسان کنسرتهای کمی برگزار می گردد و (تقریباً برگزار نمی شود!) استقبال مردم از این اجرا، بسیار پرشور و عجیب بود و از سایر شهرهای خراسان همچون مشهد، تربت حیدریه و…، اشخاص بسیاری برای تماشای این برنامه به بجنورد رفته بودند.

درست کردن پوسترهای نقاشی شده بزرگ از بهنام و ورود چند نفر از هواداران خارجی او از کشور مالزی، از جمله حواشی جالب این کنسرت بود. گروه بهنام صفوی پس از رسیدن به خراسان، مستقیماً از فرودگاه به سمت سالن محل برگزاری رفت. در این اجرا قطعاتی از آلبومهای «عشق من باش» و «آرامش» اجرا شد. صدابرداری و نورپردازی برنامه که توسط «محمد فدایی» انجام شده بود، بسیار تحسین برانگیز بود.

مهدی فردی (رهبر ارکستر، نوزانده پیانو و کیبورد)، ایمان ذاکری (درامز)، نریمان معصوم آبادی (گیتار)، دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، غلامرضا معرف (پرکاشن)، انوشیروان بهرامی (ساکسفون تنور)، رضا آذرنجات (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون)، بلیت های این اجرا از ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود. این کنسرت به تهیه کنندگی مجید احدزاده، توسط موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه برگزار شد و نمایندگی اپل (سرافن) و آزانس هواپیمایی جم سیر، اسپانسرهای این برنامه بودند.

گفتنی است در آستانه هفته احسان و نیکوکاری، بهنام صفوی با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین، به دیدار کودکان بی سرپرست رفت و با آنان دیدار کرد.

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.