به آمریکا و اسرائیل مى‌گوییم، شرمتان باد از این جنایات ضدبشری

۱۴اردیبهشت،

آیت الله مکارم شیرازی در محکومیت هتک حرمت مرقد مطهر حجر بن عدی؛

آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات هولناک وهابیت در تخریب قبر صحابی پیامبر اسلام (ص) گفتند: به آمریکا و اسرائیل مى‌گوییم، شرمتان باد از این جنایات ضدبشری از کسانى که شما از آنها حمایت مى‌کنید قطعاً این جنایتکاران کوردل به سزاى اعمالشان خواهند رسید.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات هولناک وهابیت در تخریب قبر صحابی پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: به آمریکا و اسرائیل مى‌گوییم، شرمتان باد از این جنایات ضدبشری از کسانى که شما از آنها حمایت مى‌کنید قطعاً این جنایتکاران کوردل به سزاى اعمالشان خواهند رسید.
 
 متن بیانیه این مرجع تقلید بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
بار دیگر فاجعه‌اى در جهان اسلام رخ داد و تروریست‌هاى تکفیرى به قبه و بارگاه صحابى بزرگ پیغمبر اکرم(ص) و یار وفادار امیرمؤمنان على(ع)، حُجر بن عَدى آن مرد زاهد و عابد و شجاع که در برابر طغیان‌گران زمان خود از بنى‌امیه قیام کرد و در نقطه‌اى نزدیک دمشق به نام «مَرجِ العَذراء» به دست حاکمان بنى امیه شهید و در همانجا به خاک سپرده شد، حمله کرده و بارگاه او را ویران کردند و حتى قبر او را نیز نبش نمودند.
 
این وحشیان آدم‌نما که در تاریخ نمونه‌اى ندارند نه بر زندگان رحم مى‌کنند نه بر شهیدان به خاک خفته. و به یقین اگر قدرت پیدا کنند گنبد و بارگاه ملکوتى پیغمبر خدا(ص) را نیز ویران خواهند کرد، همان‌گونه که بارها تلویحاً یا تصریحاً گفته‌اند ولى از هجوم افکار عمومى مسلمانان وحشت دارند.
 
ما این جنایت بزرگ را شدیداً محکوم مى‌کنیم هرگز جامعه اسلامى مخصوصآ شیعیان جهان آن را فراموش نخواهند کرد و قطعاً این جنایتکاران کوردل به سزاى اعمالشان به زودى خواهند رسید.
 
و به حامیان آنها از دولتمردان ترکیه و عربستان سعودى و قطر گرفته تا آمریکا و اسرائیل مى‌گوییم : «شرمتان باد از این جنایات زشت و ضد بشرىِ کسانى که شما از آنها حمایت مى‌کنید که با هیچ یک از معیارهاى انسانیت سازگار نیست».
 
مى‌دانیم دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل مى‌خواهند با تشویق  کردن این جنایات، جنگ مذهبى و فرقه‌اى در میان مسلمین ایجاد کنند ولى به یقین با بیدارى اسلامى هرگز موفق نخواهند شد.
 
إن‌شاءالله
ناصر مکارم شیرازى

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.