به اجماع اصلاح‌طلبان تمکین‌ می‌کنم

۲۰خردادماه،

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، محمدرضا عارف امروز بعد از ظهر در نشست  انتخاباتی خود که در خانه والیبال بلوار کشاورز تهران برگزار شد با بیان اینکه فضای همه استان‌های کشور مانند تهران پرشور است، گفت: با تلاشی که صورت گرفته است شاهد خواهیم بود که جوانان و دانشجویان سراسر کشور در ۲۴ خرداد ماه حضور خواهند داشت.  
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما انتظار حضور حداکثری در ۲۴ خرداد را خواهیم داشت، گفت: شرایط کشور حضور حداکثری در انتخابات را می‌طلبد.
 
عارف در ادامه تصریح کرد: جهت اینکه کشور را روی ریل عقلانیت قرار دهیم باید حضوری حداکثری داشته باشیم.  
 
وی بیان داشت: ما باور داریم اصلاح‌طلبی می‌تواند با سعه صدر پیشرفت کشور را رقم بزند.
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امکان دارد بعضی جوانان انگیزه خود را جهت حضور در ۲۴ خرداد از دست داده باشند، تاکید کرد: رای ندادن اعتراض نیست، بلکه عقب‌نشینی است و اصلاح‌طلب عقب‌نشینی نمی‌کند.  
 
عارف گفت: قابلیت عقلانیت و خردورزی نیاز به حضور شما دارد.  
 
وی افزود: جهت مقابله با گرانی، ایجاد یک میلیون اشتغال، جهت پاسخگویی نیازهای زنان و جهت تقویت رابطه به سایر کشورها نیاز به حضور شما دارد.  
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: جهت اینکه توسعه فرهنگی و سیاسی همزمان با توسعه اقتصادی رقم بخورد نیازمند حضور شما در ۲۴ خردادماه هستیم.
 
عارف با بیان اینکه من آمده‌ام پس از ۳۰ سال در خدمت شما باشم و حق شما را پیگیری کنم، خاطرنشان کرد: می‌خواهم شجاعت، تقوا و امانتداری را در کشور گسترش دهم و کاری کنم که ایرانی به ایرانی بودن خود افتخار کند.  
 
وی گفت: ‌آمده‌ام تا روابط خود را با کشورهای همسایه بهبود بخشم تا ما را در دنیا یک کشور پرخاشگر قلمداد نکنند.  
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آمده‌ام به شما جوانان عزیز بگویم باید در ۲۴ خرداد حضوری حماسی داشته باشید تا حماسه ۲ خرداد را خلق کنید.
 
عارف با بیان اینکه جهت پاسخگویی به مطالبات دانشجویان،‌ فرهیختگان و اقشار مردم در صحنه حضور پیدا کردم گفت: باید در ۲۴ خرداد پای صندوق‌های رای بیاییم.
 
وی با تاکید بر اینکه ما نیاز به رای شما داریم ادامه داد: مشارکت حداکثری شما در ۲۴ خرداد لازم است.
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد اصلاح‌طلبان و این جریان افزود:‌ اصلاح‌طلبی را خرد جمعی و سعه صدر می‌دانم و تا به حال در این مسیر حرکت کرده‌ام.  
 
عارف تاکید کرد: مبنای تصمیم‌ام اخلاق‌گرایی بوده است و از ابتدا مبنا را بر اجماع اصلاح‌طلبان گذاشته‌ام.
 
وی با بیان اینکه قرار بود در صورت حضور آقای هاشمی و خاتمی کنار بکشم، اظهار داشت: بعد از اینکه این دو نفر اعلام کردند نمی‌آیند پا به عرصه گذاشتم و در صورتی که اصلاح‌طلبان با محوریت آقای خاتمی به هر اجماعی برسند از آن تمکین می‌کنم و بر این عهد خود پایبند خواهم بود.  
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان با محوریت خاتمی به هر اجماعی برسند تمکین می‌کنم، ادامه داد: جهت من حاکمیت اصلا‌ح‌طلبی به عنوان حاکمیت قانون‌مدار و پیشرفت کشور مطرح است.
 
عارف با اشاره به اجماع اصلاح‌طلبان گفت: مطمئن باشید که اگر من را انتخاب کردند مطمئنا خدمتگزار شما خواهم بود زیرا در هر سنگری که باشم خود را مدیون مردم و انقلاب می‌دانم و همواره بر این عهد پایبند هستم. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.