به این سئوالات خودرویی ساده پاسخ دهید و جایزه نقدی ببرید

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

قصد داریم به صورت ماهیانه یک مسابقه بین اعضا سایت اجرا نماییم تا هیجان سایت بالاتر رود و کاربران فعال تر شوند و با همدیگر بیشتر آشنا شویم ، جوایز خوبی هم برای برندگان مسابقه در نظر خواهیم گرفت . سئوالات رو هم سعی میکنیم زیاد سخت طراحی نکنیم که اکثریت بتوانند به سئوالات پاسخ دهند. مخصوصا اولین مسابقه (رسمی) را بسیار ساده طراحی کرده ایم و مطمئن هستیم بیش از ۸۰% دوستان میتوانند با کمی تحقیق (یا شاید هم بدون تحقیق) به سئوالات پاسخ دهند و گزینه درست را انتخاب نمایند. این مسابقه به مدت ۷ روز برگزار خواهد شد

 نکته ۱: این مسابقه به صورت رسمی برگزار میشود و فقط کاربران ثبت نام شده (و فعال شده) میتوانند در آن شرکت نمایند. سیستم سایت هوشمند میباشد و دوستانی که بیش از ۱ بار ثبت نام کرده باشند را از طریق IP شناسایی میکند و در صورتیکه به مدیریت ثابت شود که  برنده شانس خود را بیش از یکبار آزموده است نفر دیگری با جای ایشان معرفی خواهد شد .

نکته ۲ : فقط دوستانی که عضو سایت باشیند میتوانند در مسابقه شرکت کنند. همچنین برنده میبایست شماره موبایل خود را از طریق ایمیلی که به ایشان ارسال میشود برای ما ارسال نماید تا بتوانیم با وی تماس تلفنی برقرار نماییم. همچنین برنده میبایست از طریق همان ایمیل شماره کارت شتابی خود را اعلام فرماید تا وجه مورد نظر به حساب او واریز شود.

نکته ۳ : برنده از میان دوستانی که جواب صحیح رو انتخاب کنند به صورت اتوماتیک انتخاب میشود و به تمامی اعضا سایت معرفی میشود.

تعداد برندگان این مسابقه ۳ نفر خواهد بود. خواهشمندیم اگر سئوال و ابهامی در این زمینه وجود دارد از طریق بخش نظرات در همین صفحه با ما در میان بگذارید . متشکرم

  • برنده اول : مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان
  • برنده دوم : مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان
  • برنده سوم: مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان

چنانچه استقبال شما عزیزان از مسابقات زیاد باشد سعی خواهیم کرد مسابقات بیشتری با جوایز بهتری برگزار نماییم.

تاریخ پایان شرکت در مسابقه: ساعت ۲۳:۵۹:۰۰ روز ۲۱ تیر


بانک اطلاعات خودرو
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.