به بازیکنانم برای برد سپاهان پاداش می‌دهم

۱۱اردیبهشت،

 محمد رویانیان پس از برگزاری مراسم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتسال پرسپولیس با تصمیمی که از قبل گرفته شد به سازمان بهزیستی اهدا شد تا بتواند زیرمجموعه این سازمان کار خود را آغاز کند. امیدواریم که این تیم بتواند خواسته‌های سازمان بهزیستی را برآورده کند.

به گزارش فارس، وی افزود:‌ به نظرم فوتبال باید دنیایش جدید و عوض شود. باید بیشتر به دنبال ایجاد مراسم عاطفی در فوتبال که ضرورت دارد، باشیم. ستاره‌های ما خوشبختانه در کارهای خیر دست دارند و حالا باشگاه‌ها هم باید ورود پیدا کنند.

وی افزود: ما باید در زندگی همه برویم و این بی‌سرپرستان را در کاری فرهنگی و ارزشی در آغوش بگیریم. ما این توفیق را در سایه بزرگ‌ترها در پیش گرفتیم و مؤسسه‌ نیکان پرسپولیس را راه‌اندازی کردیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: من با کفاشیان صحبت کردم و خواهش می‌کنم حق ما را محفوظ بداند و امتیاز ما را به سازمان بهزیستی بدهد تا به لیگ برتر برود. من این تیم را منحل نکردم. به ما گفتند امسال در مسابقات شرکت نکنید اما سال آینده در مسابقات باشید. من از کفاشیان می‌خواهم که این اتفاق بیافتد.

رویانیان ادامه داد:‌ می‌خواهیم فوتبال را خیلی زیباتر کنیم و امیدوارم به هدفمان برسیم. آمادگی بچه‌های ما برای بازی یکشنبه نیز خیلی خوب است، فرصتی پیدا کردیم که از اسم، بزرگی و نام پرسپولیس دفاع کنیم. حق مهدوی‌کیاست که در کنار ۳۰ میلیون هوادار بتواند قهرمان شود. هیچ مشکلی هم برای بازی یکشنبه نداریم.

وی افزود: برای برد سپاهان به بازیکنانم پاداش می‌دهم اما نمی‌گویم مبلغش چقدر است. چون اگر مبلغ را بگویم سپاهانی‌ها بیشتر از آن را می‌دهند، مگر من پولدارم که بخواهم دلار یا پاداش بیشتر بدهم؟ من سعی می‌کنم کاری کنم که پرسپولیس بزرگ بماند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. باز هم می‌گویم خوشبختانه هیچ مشکلی در پرسپولیس نداریم و با قدرت صد درصد به مصاف سپاهان می‌رویم.

رویانیان خاطرنشان کرد: من مخلص برنامه پارازیت و بالاتر از خطر هستم و با همه رسانه‌ها رابطه خوبی دارم، آقای هاشمی شاید استقلالی باشد اما امروز از سوی بهزیستی به تمرین پرسپولیس آمد، برای ما مهم‌تر از همه چیز تعامل با بهزیستی بود که به این هدف رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: من خودم هیچ چیز در فوتبال نیستم، چه بسا که بهتر است ما برویم تا کس دیگری بیاید اما هیچکس نگران نباشد، قدرت ندارم اما اگر بخواهم در پرسپولیس می‌مانم مگر اینکه از پشت من را تکل کنند که مطمئن باشید خودشان اخراج می‌شوند. ما هیچی در فینال کم نداریم. ما در بازی فینال کریمی و نوری راداریم که برای خود یلی می باشند. بهترین دفاع،‌ هافبک، مهاجمان و دروازه‌بان را داریم و باید قهرمان شویم.

وی افزود:‌ نام پرسپولیس پرآوازه است و به نظرم انگیزه قهرمانی در بازیکنان ما خیلی زیاد شده، آنها تشنه قهرمانی می باشند. ما ۱۱ تیم در همه زمینه‌ها غیر از فوتبال داریم. من خودم خبر ندارم که الآن در همه جا چه خبر است. ما همیشه پول نداریم. یک آدم‌هایی همیشه پول دارند اما ما جزو سربازهای بی‌پول هستیم.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد:‌ تبانی وجود دارد و باید با آن برخورد جدی شود. دیشب با علیپور حرف زدم و گفتم تعارف نکنید، برای یک‌بار عدالت و صداقت را در فوتبال رعایت کنید. بزنید و همه چیز را تمام کنید تا پاکی به فوتبال بیاید. برای یک بار همه چیز را تمام کنید تا فساد از فوتبال ما جدا شود. این کار سختی نیست، این کار مسئله‌ای است که فوتبال ما را نجات می‌دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.