به جای استفاده از کارت پرداخت از سیم کارت رایتل استفاده کنید

فروردین ۱۴۰۳

مدیر ارشد بازاریابی رایتل گفت: برای اولین بار رایتل با ارائه تکنولوژی NFC به جای استفاده از کارت پرداخت می توان از سیم کارت رایتل استفاده کرد.

فرجود در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: برای اولین بار رایتل در نمایشگاه تلکام تکنولوژی NFC را ارائه کرده با این تکنولوژی به جای استفاده  کارت پرداخت از سیم کارت به عنوان ابزار پرداخت در حوزه خدمات شهری، مترو، اتوبوس، تاکسی استفاده می گردد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه های امسال تمرکز با اثر تکنولوژی نسل سوم را و پهنای باند را در زندگی مردم نشان دهیم.

فرجود اظهار داشت: سرویس تازه دیگر آموزش همراه سلامت همراه و انواع خدماتی که در حوزه سلامت پزشکی به صورت موبایل  به جامعه پزشکی و حوزه سلامت ارائه کرده ایم.

وی تصریح کرد: برای اولین بار امکان پخش تصاویر تلویزیون بدون آنتن در بستر سیم کارت رایتل فراهم شده که بینندگان می توانند شبکه تلویزیون را به صورت مستقیم ملاحظه کنند.

وی افزود: خدمات سازمانی یکی از اصلی ترین خدمات رایتل است رایتل با توجه به نوع تکنولوژی که ارائه می کند منحصر به اشخاص نیست و اشخاص حقوقی ادارجات و سازمان ها می توانند استفاده کنند.

مدیر ارشد بازاریابی رایتل خاطر نشان کرد: خدمات دیگر رایتل خدمات ماشین به ماشین ، دستگاه به دستگاه است که دستگاه های مختلف با تکنولوژی نسل سوم با هم متصل و داده منتقل می کنند که می توانند خودشان یک شبکه را ایجاد کنند و خدمت دیگر رایتل خدمت مشترک با نیروی انتظامی است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.