به خاطر بدنسازی بدنم افت کرده بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

نفر دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی، گفت: iبه تازگی تمرینات بدنسازی ام را آغاز کرده ام.

محجوبه عمرانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در مسابقات تنیس روی میز رده بندی دسته برتر که ۱۶ نفر حضور داشتند و ندا شهسواری هم حضور داشت، من اول شدم اما در این رقابتهای انتخابی تیم ملی که فقط ۹ نفر بودند، متاسفانه چند عامل مختلف سبب شد از نظر جسمانی افت کنم و با وجود غیبت ندا شهسواری iبه نتیجه مطلوب نرسم و دوم شوم.
وی اضافه کرد: در این رقابتها سرما خورده بودم، iبه علاوه اینکه آسیب دیدگی جزئی نیز در دستم داشتم که iبه خاطر اینکه حریفانم روحیه iبهتری پیدا نکنند، از این موضوع کسی را باخبر نکرده بودم.
عمرانی درباره تمرینات بدنسازی ای که iبه تازگی آغاز کرده است، بیان کرد: iبه تازگی علاوه بر پینگ پنگ، هم من هم برادرم پوریا عمرانی، تمرینات بدنسازی را هم آغاز کرده ایم که این هم iبه این دلیل که بدنم تجربه نداشت، کمی اذیتم کرد.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران، درباره رقابتهای انتخابی تیم ملی، توضیح داد؛ من در این رقابتها فقط دو بازی اولم را iبه رقیبانم واگذار کردم و فکر می کنم تا iبه شرایط آسیب دیدگی ام عادت کنم، طول کشید. بعد از آن همه بازی هایم را بردم و چون امتیازات مسابقات رده بندی هم در مجموع امتیازات این رقابتها لحاظ می شد، دوم شدم.

وی در پاسخ iبه اینکه قرار بود رقابتهای انتخابی تیم ملی دو مرحله ای برگزار شود، اما یک مرحله ای برگزار شدن آن مشکلی برایش ایجاد کرد یا خیر، گفت: یک مرحله ای برگزار شدن رقابتهای انتخابی تیم ملی، iبه خاطر درخواست بازیکنان بود و خودمان تقاضا کردیم که مسابقات فقط در یک دور برگزار شود.

عمرانی از لیگ عراق هم صحبت کرد؛ من از دور برگشت مسابقات لیگ عراق iبه تیمم اضافه شدم، آنها در دور رفت نتایج خوبی را نگرفتند، اما در دور برگشت طوری برایشان بازی کردم که موفق شدند سوم شوند که نتیجه بسیار خوبی بود.

عمرانی افزود: لیگ عراق بسیار سطح پایینی داشت و انقدر بد بازی می کردند که می توانم بگویم دستم افت کرد، حتی از نظر مالی هم خوب نبود.

نفر اول رقابتهای رده بندی دسته برتر، درباره وضعیت قراردادش در لیگ امسال، خاطرنشان کرد: متاسفانه لیگ امسال بانوان، شرایط خوبی ندارد و من فقط از تیم مس کرمان پیشنهاد داشته ام. رقمی که پیشنهاد داده اند، بسیار پایین است، اما تنها iبه این دلیل که پیشنهاد دیگری ندارم و بدون تیم نمانم، می خواهم روی بازی در این تیم فکر کنم و شاید با آنها قراردادم را امضاء کنم.

تیمهای تنیس روی میز لیگ بانوان فقط تا ۱۸ آبان ماه وقت دارند تا اعلام آمادگی کنند و با وجود اینکه گفته اند؛ ۸ تیم هم در لیگ حاضر خواهد شد، وضعیت پیشنهادها و قراردادها بسیار بد است./با

وی در انتها بیان کرد؛ تمرینات خودم را iبه صورت فشرده پیگیری می کنم تا در رقابتهای بین المللی جام فجر که قرار است آذرماه در تهران برگزار شود، بتوانم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و مشکل آسیب دیدگی ام هم تا آن موقع خوب خواهد شد./مو/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.