به دغدغه اولیاء دانش آموزان توجه شد

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه ما باید حمایت از دانش‌آموزان و سلامت‌شان را در کنار انجام امر آموزش به خوبی پیش ببریم ، این امر را یک آزمون ملی خواند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری هفتگی خود با نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی در ابتدا با بیان اینکه موضوع مدرسه، آموزش و شیوع کرونا از مهمترین مسائل هفته اخیر بود، اظهار کرد: مبارزه ما با دو ویروس تحریم و کرونا مبارزه‌ای برای بقای ملی است. ما باید حمایت از دانش‌آموزان و سلامت‌شان را در کنار انجام امر آموزش به خوبی پیش ببریم و این یک آزمون ملی برای ماست.

وی افزود: امروز معلمان متعهد ما در خط مقدم این پیکار قرار دارند و مناسبات آنان با دانش‌آموزان و اولیاءشان کاملا متفاوت با همیشه است. ضرورت تحرک دانش‌آموزان و تاکید بر تمرین اجتماعی شدن، شیوه استفاده از فضای مجازی و انجام امور مربوط به تعلیم و آموزش از جمله مواردی است که در ستاد ملی کرونا و دولت درباره آن بحث شد و به دغدغه اولیا هم در این زمینه توجه کافی داده شد.

آخرین تصمیمات برای پیش برد طرح مسکن ملی

سخنگوی دولت تاکید کرد: همچنین در طرح ملی مسکن قرار شد که انگیزه ایجاد شود و تصمیم گرفته شد که پنجاه درصد از اراضی مازاد دستگاه‌ها که به وزارت مسکن برای خانه‌سازی واگذار می‌شود، به مسکن‌دارشدن کارکنان خود آن دستگاه‌ها بینجامد و تصور می‌کنیم که این کار در پیش‌برد طرح مسکن ملی اثر مثبتی دارد.

این خبر تکمیل می شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.