به دلم افتاده بود که در لیست تیم ملی جا دارم

محمد نوری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال کشورمان در دقایق پایانی سفر به مجارستان، اظهار داشت: پس از اینکه لیست تیم ملی روز سه‌شنبه اعلام شد، در ذهن خودم این فکر را کردم که شاید به خاطر نتایج پرسپولیس، کی‌روش روی من خط قرمز کشیده بود.

وی افزود: باور کنید به هیچ عنوان ناراحت نبودم چون مطمئن بودم که پرسپولیس در هفته‌های آینده به مراتب نتایج بهتری خواهد گرفت و جای خود را در تیم ملی پس می‌گیرم.

نوری ادامه داد: خدا خواست و همانطوری که به دلم افتاده بود به تیم لیست ملی اضافه خواهم شد، این اتفاق افتاد و جا دارد که از اعتماد کادر فنی تیم ملی تشکر کنم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدتی بازیکنان تیم ملی از هم دور بودند به نظر من اردوی مجارستان بسیار مفید خواهد بود. از طرف دیگر تونس که باید برابر آن تیم بازی تدارکاتی انجام دهیم، فوتبالی تقریبا شبیه به لبنان انجام خواهد داد. امیدوارم کادر فنی این اعتماد را به من بدهد که در بازی‌های تیم ملی به میدان بروم و خودم را ثابت کنم.

نوری خاطرنشان کرد: تمام ملی‌پوشان پرسپولیس سعی خواهیم کرد با تمرینات خوب در اردوی تیم ملی آماده و سرحال به جمع قرمزپوشان برگردیم تا انشاءالله با بازی‌های خوب و نتایج بهتر هواداران را از نگرانی بابت نتایج ضعیف در چند بازی اول خارج کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.