به دلیل عدم حمایت‌های مسوولان/دومین جشنواره‌ی آثار برتر موسیقی کودک فعلا برگزار نمی‌شود

سید علی کاشفی ـ مدیر نشریه‌ی «شهرزاد» و برگزار کننده این جشنواره  توضیح داد: برای برگزاری دومین دوره جشنواره تلاش‌های بسیاری انجام دادیم، اما متاسفانه تا این لحظه نتوانستیم نظر مسوولان را برای حمایت مالی جذب کنیم.

او افزود: نخستین دوره جشنواره سال گذشته هیچ حمایتی نداشت و تلاش‌های ما کماکان به نتیجه‌ای نرسیده است. با این اوضاع فکر نمی‌کنم امسال بتوانیم همزمان با روز جهانی کودک جشنواره را برگزار کنیم.

کاشفی در عین حال عنوان کرد:هنوز ناامید نشده‌ایم و دست از تلاش برنخواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم دومین دوره‌ی جشنواره را تا پایان سال برگزار کنیم.

مدیر نشریه «شهرزاد» معتقد است: نهادها و ارگان‌های رسمی ترجیح می‌دهند خودشان این جشنواره‌ها را ترتیب دهند و این برنامه‌ها را به اسم خودشان تمام کنند، بنابراین معمولا از چنین برنامه‌هایی حمایت نمی‌شود.

کاشفی در پاسخ به این سوال که دلیل مسوولان برای عدم حمایت جشنواره چیست؟ اظهار کرد: به صورت مکاتبه‌ای با دفتر موسیقی و مدیران مرتبط درخواست دادم، اما متاسفانه هیچ پاسخی از سوی آن‌ها دریافت نکرده‌ایم و در حال حاضر برگزاری جشنواره برای ما ممکن نیست و آن را به آینده موکول می‌کنیم.

نخستین جشنواره انتخاب آثار برتر موسیقی کودک سال گذشته به دبیری نگار پدرام برگزار شد و در آن جشنواره بابک رضایی – مدیر وقت انجمن موسیقی ایران – گفت: بارها پیشنهاد برگزاری جشنواره‌ را به معاونت هنری دادم، اما هر بار به دلیل عدم تخصیص بودجه پذیرفته نشد

ایسنا

 

 

 

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.