به دنبال رفع تهدید به تعلیق هستیم/ تمایلی به حضور در مسابقات سمرقند نداریم!

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی گفت: در حال حاضر فدراسیون قایقرانی تهدید به تعلیق شده است اما به دنبال رفع آن هستیم.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هیچ مشکلی در خصوص تغییر نام اسامی در فدراسیون های جهانی برای اعزام تیم های ملی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر ما به دنبال پیگیری برنامه های داخلی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم و با توجه به اینکه در حال حاضر تنها تهدید به تعلیق شده است به همین دلیل ما در تلاشیم تا با همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم.

امینی در خصوص اعزام تیم های ملی به میادین بین المللی اظهار داشت: در ۶ ماه دوم سال مسابقات مهمی برگزار نمی شود و تنها قرار است رقابتهای آزمایشی قهرمانی آسیا اواخر مهر در سمرقند ازبکستان برگزار شود اما مسئولان فدراسیون تمایلی به حضور در این رقابتها ندارند اما این احتمال وجود دارد که برای حفظ مراودات ورزشی بین ایران و ازبکستان با حداقل نفرات، تیم ملی را به این رقابتها اعزام کنیم.

وی تصریح کرد: از امروز اردوی آماده سازی تیم های ملی آبهای آرام در بندر انزلی و تهران آغاز شده است و هیچ مشکلی در اعزام وجود ندارد.

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی در خصوص مشکل اردوی تیم ملی روئینگ نیز گفت: همچنین در حال حاضر تیم ملی روئینگ کشورمان در بخش پسران تمرینات آمادگی خود را در ارومیه پیگیری می کند و به زودی تمرینات آمادگی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان تشکیل خواهد شد.

وی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر نام اسبقیان در سایت فدراسیون های جهانی ثبت شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.