به دکلمه مهناز افشار مجوز داده نشد

قطعه ای که «مهناز افشار» در آن اشعاری را دکلمه نموده بود، به سبب عدم اخذ مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد از این آلبوم حذف شده است و این بازیگر فقط با عنوان تهیه نماینده در این آلبوم حضور دارد.
ممتازنیوز: روزبه نعمت اللهی در تاریخ ۲۲ آبان در برج میلاد روی صحنه می رود. این خواننده که همه مجوزهای آلبوم تازهش را هم دریافت نموده، انتشار یافتن آلبوم تازهش را به بعد از ایام محرم و صفر موکول نمود و به نقل از خودش، این روزها فقط به برگزاری آبرومندانه برنامه خیریه اش در تهران فکر می نماید.

روی پوستر این برنامه این چنین آورده شده: «تمامی درآمد این برنامه صرف خرید خانه های محبت (کانکس) و ارسال آن به مناطق محروم زلزله زده آذربایجان خواهد شد.»

رهبر ارکستر این برنامه عماد لاریجانی است و نکته قابل توجه این برنامه این است که تهیه نمایندگی آن را مهناز افشار برعهده دارد.

روزبه نعمت اللهی درباره چگونگی شکل گیری این برنامه و ایده های برگزاری آن به «تماشا» گفت: «ایده کار از انتشار یافتن خبر آتش سوزی چادرهای هموطنان زلزله زده آذربایجانی شکل گرفت. خبر تاسف باری که قلب هر شنونده ای را به درد می آورد.

بعد با خانم «مهناز افشار» به این نتیجه رسیدیم که در این شرایط تنها کمکی که از دستمان برمی آید برگزاری کنسرت و تهیه ملزومات زندگی در این شرایط سخت و سرمای هواست. ایده خرید خانه های محبت (کانکس) از همانجا شکل گرفت.»

کنسرت «روزبه نعمت اللهی» به تهیه نمایندگی «مهناز افشار»

پشتگرمی هنرمندان

نعمت اللهی در ادامه صحبت هایش گفت: «بسیاری از هنرمندان سرشناس کشور برای اجرای این برنامه پا پیش گذاشته اند و حمایت نموده اند و همین سبب دلگرمی ما شده است. دوستان بسیاری اعلام نموده اند که حتما در این برنامه حضور خواهند داشت و به سهم خودشان کمک خواهند نمود. باید در این شرایط دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم در حد توان، هر کمکی که می توانیم به دوستان وهموطنان آذری بکنیم.»

آلبوم تازه

این هنرمند همچنیندرباره جزییات و وقت انتشاتر آلبوم تازهش اضافه نمود: «همه مجوزهای آلبوم تازهم را گرفته ایم و این اثر در نهایت «داروگ» نام گرفته. حساسیت بسیاری روی این آلبوم داشته ام. امیدوارم مورد توجه دوستدارانم قرار بگیرد. طی جلسه ای که با دوستان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که آلبوم را بعد از ایام سوگواری محرم و صفر وارد بازار موسیقی کنیم.»

قطعه ای که «مهناز افشار» در آن اشعاری را دکلمه نموده بود، به سبب عدم اخذ مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد از این آلبوم حذف شده است و این بازیگر فقط با عنوان تهیه نماینده در این آلبوم حضور دارد.

منبع:تماشا

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۶۷ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۸ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , دکلمه مهناز افشار, مهناز افشار

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.