به سبب مخالفت ایران‌خودرو؛ نوسازی سواری‌های کرایه متوقف شده است

مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری گفت: حدود ۳۰۰۰ دستگاه خودروی فرسوده بین شهری از دو سال و نیم پیش برای نوسازی ثبت‌نام کرده‌اند اما تاکنون هیچ تسهیلاتی برای نوسازی آنها پرداخت نشده است.

رحمت‌الله حاج محمدعلی با بیان این‌که اخیرا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده که به حدود ۲۰۰۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری وام ۱۰ میلیون تومانی با بهره پایین تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: با مذاکراتی که با ایران خودرو انجام دادیم، توافقاتی مبنی بر دریافت ۲۰۰۰ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند sd صورت گرفت اما در مرحله نهایی این قرارداد به امضای مدیرعامل ایران خودرو نرسید و تا به امروز بلاتکلیف مانده است.

رییس هیات مدیره اتحادیه سواری کرایه بین شهری گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعلا نمی‌تواند اقداماتی ارائه تسهیلات را انجام دهد چون این موضوع منوط به انعقاد قرارداد با ایران خودروست که تاکنون تلاش‌هایمان برای برقراری ارتباط با مدیرعامل ایران خودرو به نتیجه نرسیده و سبب مخالفت آن‌ها را نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه صاحبان خودروهای فرسوده در انتظار دریافت تسهیلات می باشند، افزود: تقاضا داریم ایران خودرو در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهد تا بتوانیم ناوگان را نوسازی کنیم.

به گفته حاج‌ محمد علی از سال ۸۰ تا امروز حدود ۴۵ هزار دستگاه ماشین از ایران خودرو دریافت شده که در جاده‌ها تردد دارند.

 

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۲۹ تیرماه
ساعت ارسال : ۱۱:۵۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.