به شکرانه شنوایی تان “همت” کنید

۰۱م آذر ،

هرکس این پیام خیریه همت را می شنود، به شکرانه نعمت بزرگ شنیدن و لذت خدادادی آن، همت کند تا بتوانیم مقدمه بازگرداندن شنوایی به دختری جوان شویم.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، وبگاه خیریه همت در تازهتری فراخوان خود اورده است:

این دختر خانم جوان که تا ۱۴سالگی شنوا بوده اما پس از آن به سبب بیماری شنوایی اش را از دست می دهد به همین سبب با نظر پزشکان متخصص به عنوان کاندیدای کاشت حلزون معرفی می گردد اما سه سال است که هنوز خانواده اش نتوانسته اند هزینه کامل مورد نیاز برای انجام این جراحی وی را تامین کنند.

***

خانم مریم. آ. ق  دختر خانم ۱۸ساله ای است که  پدرش از چندسال قبل به سبب سکته مغزی کار بلورسازی را رها کرده و خانه نشین شده است.

این  پدر ۶ فرزند دارد که ۴ نفر از آنها ازدواج کرده و از خانه رفته اند با این وجود به سبب بیکاری پدر، گذران روزمره زندگی آنها با مشکلات فراوانی روبروست.

۲فرزند دیگر که در خانه می باشند یکی پسر ۲۱ ساله آنهاست که ناشنواست و دیگری دختر ۱۸ساله شان که تا قبل از ۱۴ سالگی شنوا بوده است و بر اثر بیماری شنوایی اش را از دست داده است.

این دختر جوان در دنیای ساکت خود مانده است و به همین خاطر از لحاظ روحی نیز به شدت آسیب دیده است.

پس از انجام معاینات پزشکی و تشکیل پرونده و ارجاع آن به کمیسیون مربوط در بیمارستان امیراعلم تهران که مسئولیت آن با دکتر مسعود متصدی، متخصص گوش و حلق و بینی و رئیس بخش کاشت حلزون این بیمارستان می باشد، نظر کمیسیون به انجام این عمل برای دختر جوان اعلام می گردد.

نکته اینجاست که با توجه به شرایط اقتصادی این خانواده، با وجودی که سه سال از کاندیدا شدن مریم برای کاشت حلزون می گذرد،‌خانواده وی تنها توانسته اند مبلغ ۲میلیون و هفتصد هزار تومان از هزینه ۶میلیون تومان مورد نیاز برای انجام این عمل را به حساب هیئت امنای صرفه جویی ارزی برای معالجه بیماران واریز کنند.

با توجه به مشکلات عدیده این خانواده عزیز و برای به جریان افتاده هرچه سریعتر پرونده این خواهر گرامی، همت کنید تا بتوانیم باقی مانده این مبلغ را تهیه و به نام این بیمار به حساب هیئت امنای صرفه جویی ارزی واریز کنیم.

تذکر مهم:

در صورت عبور کمکهای اهدایی از سقف مورد نیاز، در موارد خیر بعدی صرف خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.