به عمرم چنین شور و حالی ندیده بودم!

۰۹م اسفند ،

ملت ایران: جواد کاظمیان پس از پیروزی ۳ بر یک تراکتورسازی مقابل الجزیره گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم حریف قدرتمندمان را شکست دهیم. این پیروزی را تقدیم هواداران خوب تراکتورسازی می‌کنم.

وی افزود: در بازی‌های پرتماشاگر بسیاری بازی کرده‌ام. در دیدارهایی مثل دربی و بازی‌های تیم ملی به میدان رفته‌ام اما هیچ‌گاه شور هواداران را تا این حد ندیده بودم. امیدوارم در لیگ هم هواداران برای حمایت ما به ورزشگاه بیایند و در آن مسابقات نیز به نتایج خوبی برسیم.

کاظمیان در مورد اینکه آیا انتظار پیروزی با چنین نتیجه‌ای را داشتید، عنوان کرد: الجزیره تیم بسیار خوبی است. در ۵ سالی که در امارات بازی می‌کردم، از این تیم شناخت کاملی پیدا کردم و می‌دانم که آنها مثل بارسلونا بازی می‌کنند اما در دفاع شکننده می باشند و شاید در این چمن نمی‌توانستند کیفیت خوبی ارائه کنند. مطمئنا در امارات کار سختی مقابل آنها داریم و باید در ادامه تمام تلاش‌مان را انجام دهیم.

کاظمیان در مورد گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت: روی تلاش تمام بازیکنان به گل رسیدم و خوشحالم که در این پیروزی سهیم بودم. این گل را به تمام هواداران تقدیم می‌کنم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه هفته قبل در لیگ برتر از تعویضش ناراحت شد و به آن اعتراض کرد و آیا امروز هم بعد از تعویض ناراحت بود، گفت: هفته پیش بعد از تعویض ناراحت شدم اما از کارم پشیمان هستم. تعویض با نظر مربی انجام می‌شود و اگر در دقیقه ۵ هم تعویض شوم هیچ اعتراضی نمی‌کنم.

گل

کد خبر: ۳۹۲۰۰

تاریخ انتشار یافتن:۰۹ اسفند – ۰۷:۱۲


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.