به غیرت این زن عرب چه امتیازی میدهید؟ + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

به گزارش ممتاز -یک دختر جوان عربستانی، وقتی متوجه شد استاد دانشگاهش همسر دوم شوهر اوست وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.رسانه های عربستانی با انتشار خبر درگیری این دانشجو با استادش، در این باره نوشتند: دختر دانشجو متوجه شده بود که شوهرش همسر دیگری اختیار کرده است و بر حسب اتفاق همسر دوم او استاد وی در دانشگاه بود و به همین دلیل او آنقدر از این اتفاق خشمگین شد که استادش یا به عبارتی همسر دوم شوهرش را مقابل همه دانشجویان مورد ضرب و شتم قرار داد. استاد هم از دانشجو شکایت کرد و دادگاه دخترک را به شلاق محکوم کرد.

به غیرت این زن عرب چه امتیازی میدهید؟ + تصویر


گفتنی است، انتشار تصویر شلاق زدن او در فضای مجازی حرف و حدیث های بسیار زیادی را در پی داشت. گروهی از کاربران موافق اجرای حکم علیه وی بودند زیرا ازدواج شوهرش با هر زنی را جایز دانستند اما دسته ای دیگر با تکیه بر مسأله احساسات، درگیری او با استادش را ناشی از احساساتی شدنش تلقی کردند از همین رو حکم صادر شده در حق وی را ظالمانه توصیف کردند.


اما گروهی دیگر از کاربران این تصویر را بهانه کردند تا حکومت و مقامات سعودی را مورد انتقاد قرار دهند. برای مثال یکی از کاربران در این باره نوشت: کی می رسد زمانی که تصویر شلاق خوردن مسئولان حکومتی را که در مقابله با پیامدهای سیل اخیر کم کاری کرده اند، ببینیم؟! و یا کی می رسد زمانی که تصویر شلاق خوردن مسئولان فاسد در حکومت را شاهد باشیم؟! اما کاربر دیگری نوشت: چرا دخترک دانشجو را شلاق می زنید؟! منظره شلاق زدن او صحنه ای بسیار کریه بود.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سارا:

    عربهای عربستان دوست ندارن یک زن داشته باشن و البته زن هم اگه شوهرشو بخواد دلش نمی خواد با کس دیگه ای شریک بشه . اگه هم که واسش مهم نباشه و فقط به جیب شوهر و این%:۷۷/D9

  2. رضا بنجه باش نقش:

    اگر زن واقعا برای همسرش زن باشد و صمیمیت لازم را ایجاد کند و مرد هم همچنان کند و با هم دوست و یار واقعی باشند هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتد در ایجا نیز زن کوتاهی کرده است چه بسا که در جامعه مرد کوتاهی میکند و زن الوده میشود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.