به قصه گویی بهروز افخمی در فیلم سازی علاقه دارم

۰۱م آذر ،

منوچهر هادی در گفت و گو با هنرآنلاین

منوچهر هادی کارگردان ˝یکی می خواد باهات حرف بزنه˝ می گوید: به سبک فیلم سازی به روش کلاسیک و قصه گویی افخمی علاقه دارد.

منوچهر هادی کارگردان فیلم سینمایی ” یکی می خواد باهات حرف بزنه ” در گفت وگو با هنرآنلاین در باره ساختار فیلمش عنوان کرد : در حین ساخت فیلم به ژانر فکر نمی کنم .یک ایده اولیه سبب شکل گیری نوشتن متن و ساخت فیلم می گردد . در حین نگارش هم با استفاده از تکنیکها و قواعد فیلم نامه نویسی استفاده می کنم وبه ساختار کلاسیک و قصه گو علاقه دارم و دانش آموخته مکتب بهروز افخمی هستم و فیلم هایم ترکیبی از ساختار مدرن و قصه گو است .

این کارگردان با اشاره به نزدیک شدن به زندگی واقعی مردم در ساختار فیلم عنوان کرد : با استفاده از این شیوه مرد م ارتباط بهتری با فیلم برقرار می کنند و در فیلم ” یکی می خواهد باهات حرف بزنه ” چنین تاثیری دیده می گردد و مخاطب در یک ساختار قصه گو با برشی از زندگیش مواجه می گردد .

سازنده ” قرنطینه” در باره علل علاقه اش به استفاده از بیماری به عنوان یک نشانه ژانر ملودرام در فیلم هایش گفت : به هر حال در سینمای ایران با محدودیت در باره استفاده از ژانرهای سینمایی مواجه هستیم و نمی توانیم برویم به سراغ ژانر وحشت و ژانر ملودرام یکی از ژانرهای محبوب مخاطبان است . اینکه مادری با این چالش روبه رو باشد که آیا با مرگ مغزی فرزندش اعضا بدن او را اهدا کند و یا نه،مسئله جذابی برای مخاطب است که آن را پیگیری کند و مخاطب فیلم با این موضوع احساس همذات پنداری می کند و خودش را جای شخصیت قرار می دهد . البته بسیار از قبل برنامه ریزی نمی کنم که در فیلم هایم حتما یک بیماری وجود داشته باشد

هادی در مورد تم بخشش در فیلم می گوید : شخصیت های فیلم بعد از طی کردن پروسه ای به روحیه بخشش و ایثار می رسند. لیلا با فروش خانه و دادن پول بدهی مصطفی سبب می گردد او از زندان آراد شود این کار لیلا در حالی انجام می گردد که مصطفی هیچ قولی مبنی بر امضای ورقه اهدا عضو انجام نداده است . مصطفی هم با دیدن این مسئله تلفنی اعلام رضایت می کند و بهر حال این شخصیتها دچار تحول می شوند .

انتهای پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.