به منچستر خوش آمدی رونالدو

۳۰ آبان ،

اخبار لیگ قهرمانان اروپا : منچسترسیتی-رئال مادرید : رونالدو پس از جدایی از منچستر و پیوستن به رئال بار دیگر به شهر باز می گردد تا در برابر منچسترسیتی بازی کند.

به گزارش فوتبال آنلاین اگر روزی شنیدید که هواداران یونایتد نام شما را پس از جدایی از این تیم صدا می کنند بدانید که با توجه به فرهنگ معرفتی منچستری ها شما به انتهای محبوبیت رسیده اید.محبوبیتی که رونالدو را در کنار اریک کانتونا و اولگانا سولسشیر قرار می دهد.

  بله،او تمارض می کرد،خودنمایی می کرد،با تبختر حرف می زد و البته گاهی گریه هم می کرد.جام جهانی ۲۰۰۶ و اخراج وین رونی را هم در کارنامه دارد اما او یک استعداد خالص بود و یونایتدی ها برای همین دوستش داشتند.

 در سال ۲۰۰۹ منچستر را ترک کرد تا با شکستن رکورد نقل وانتقالات به رئال برود.به خاطر آن ۸۰ میلیون کسی دلتنگش نشد و همه از این متعجب بودند که چرا فرگوسن شش سال او را در اولدترافورد نگه داشت.البته اگر به خاطر داشته باشیم الکس فرگوسن در سال ۲۰۰۳ و با قیمت ۱۲ میلیون برای جذب او با لیسبون به توافق رسید.باز هم همه حیرت زده گفتند چه اشتباهی!۱۲ میلیون برای جوانک پرتغالی!

رونالدو به شهر باز خواهد گشت تا در بازی فردا شب منچسترسیتی و رئال شرکت کند.گل سه امتیازی و دقیقه آخری که در برنابئو به سیتی زد محبوبیت او را بین یونایتدی ها دو برابر کرده است.

فرگوسن پیش از این با گفتن جمله ی « کاش رونالدو به اولدترافورد باز می گشت » از کریس استقبال کرده و البته  اعلام کرده که او قابل خرید نیست.

الکس فرگوسن حقیقت را گفته که او دیگری خریدنی نیست اما چه کسی می تواند او را به خاطر آرزوی تجدید قرارداد با بازیکنی که لیگ قهرمانان اروپا،لیگ انگلیس و اف ای کاپ را در اولدترافورد به دست آورده،سرزنش کند.

 جدا از افتخارات و علاقه وافر یونایتدی ها به وینگر (بال ها)،او را از همان بازی اول برابر بولتون دوست داشتند.آن دویدن با قدم های کوتاه و استارت های خیره کننده.

کمتر کسی هست که گل فوق العاده او برابر فولهام که منچستر را قهرمان لیگ کرد،فراموش کند.و یا آن ضربات ایستگاهی خاص که فرگوسن گل به پورت موث او را بهترین گلی که تا به حال دیده است توصیف کرد.

بهترین عملکرد او را باید بازی برابر آرسنال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دانست.جایی که دو گل زد و یک گل ساخت.

در فینال رم هم تمام تلاش خود را کرد.۲۰ دقیقه اول نمایش تک خوانی رونالدو بود اما بعد از آن مسی همه چیز را خراب کرد.

در خارج از زمین همیشه یک نوجوان بود.زندگی شبانه که برایش دردسرساز می شد.مثلا آن فراری ۲۰۰ هزارتایی که فقط دو روز پس از خرید،در تونل فرودگاه نابودش کرد.

در جهان بدون لیونل مسی او می تواند به تنهایی با عنوان بهترین بازیکن کره خاکی زندگی کند.

به یاد پستری که برای توز ساخته بودند برایت می نویسیم : «به منچستر خوش آمدی رونالدو»

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.