به من تهمت زده اند که پارتی بازی می کنم

۳۰م دیماه ،

مدیر تیم های ملی تنیس روی میز گفت: متأسفانه در جلسه رسمی به من اتهام زدند که در خصوص افشین نوروزی پارتی بازی کرده ام.

مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اتهامی که امیر میرصادقی به عنوان نماینده و کارشناس تنیس روی میزبه وی وارد کرده بود، توضیح داد.

 امیر میرصادقی در گفتگو با یکی از روزنامه های رسمی کشور بیان کرده بود که افشین نوروزی مدت ۲ سال است که جزو ۵ نفر تیم ملی نیست و با اتکا به واسطه هایی که منظورش من بودم به ناحق جای میدیا لطف اله نسب را گرفته است، در این باره باید بگویم که با تمام احترامی که برای میرصادقی به عنوان یک پیشکسوت قائل هستم اما وی به من بی احترامی کرده است و اتهاماتی را به من وارد کرده که درست نیست؛ این موضوع یا به این سبب است که وی چند سال در ایران نبوده و اطلاعات ناقصی دارد یا کسانی که این اطلاعات را در اختیارش گذاشته اند به وی اطلاعات اشتباه داده اند.
 
وی ادامه داد: افشین نوروزی تاکنون دوبار از سوی کمیته فنی فدراسیون انتخاب شده که هر دو بار آن تیمی بوده و تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به حضور وی احتیاج داشته است، در خصوص مسابقات المپیک آسیایی گوانگ جو که در سال ۱۳۸۹ برگزار شده بود باید بگویم که با وجود اینکه میرصادقی گفته بود که نوروزی جزو ۵ نفر نبوده افشین نوروزی نفر چهارم انتخابی شد.

 
چهارم شدن این تنیسور هم به خاطر این بود که در بازی آخر بین نوشاد عالمیان و میدیا لطف الله نسب، به عالمیان باخت فنی دادند اگر مسابقه برگزار می شد و نوشاد، لطف الله نسب را می برد افشین نوروزی سوم می شد؛ اما با آن شرایط نوروزی چهارم شد و میدیا در رده سوم قرار گرفت.

 
بابادیوند خاطرنشان کرد: من در آن موقع سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان بودم و دخالتی در انتخاب نداشتم ضمن اینکه لطف الله نسب برخلاف گفته میرصادقی بازیکن ۲۰ ساله نیست، وی تقریبا ۲۶ سال سن دارد و فقط یک سال از افشین نوروزی کوچکتر است.
 
مدیر تیم های ملی تنیس روی میز در واکنش به نقل از های میرصادقی در خصوص رقابت های جهانی آلمان گفت: من در این مسابقات فقط به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون بودم و مانند سایر اعضا فقط حق دادن یک رای داشتم، نکته بعدی هم این است که کمیته فنی پیشنهاد دهنده است و در آ‌خر این شخص رئیس فدراسیون است که پیشنهادات را تایید می کند، من معتقد هستم شاید امیر میرصادقی با آئین نامه های کمیته فنی و انضباطی آشنایی ندارد که این مطالب را بیان می کند.

 
وی تاکید کرد: افشین نوروزی جزو ۳ نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی بوده و طبق همین ۳ نفر اول کشورهاست که رنکینگ تیمی مشخص می گردد و سیدبندی مسابقات هم طبق همین است، اگر افشین نوروزی برای حضور در مسابقات جهانی آلمان انتخاب شد نه به سبب ارفاق بود نه اینکه لطفی در حق وی کرده باشیم.

 
در آن رقابت ها بهترین عملکرد تیم ایران را نوشاد عالمیان داشت که ۹ برد و ۳ باخت را به دست آورده بود و پس از وی نوروزی در ۸ بازی که انجام داد ۵ برد و ۳ باخت را به دست آورد که بهترین عملکرد را داشت و هم ثابت کرد که تصمیم کمیته فنی در خصوص انتخابش کاملا به حق بوده است و ربطی به خوزستانی بودن وی نداشته است.
 
مدیر تیم های ملی فدراسیون تنیس روی میز با گلایه از صحبت های میرصادقی در جلسه کمیته انضباطی اعلام کرد: در جلسه کمیته انضباطی که دربارهٔ رسیدگی به مسئله افشین نوروزی برگزار شده بود میرصادقی ادعا کرده بود که بابادیوند پارتی بازی کرده است، آیا این درست است که در یک جلسه رسمی یک عضو فدراسیون به یکی دیگر از اعضای فدراسیون تهمت بزند و ادعای خلاف واقع کند؟ این جریان خود فدراسیون را هم زیرسوال می برد که اعضایش تا این حد یکدیگر را تخریب می کنند.

 بابادیوند تاکید کرد: اگر کمیته فنی نوروزی را انتخاب کرده است هیچ پارتی بازی یا حق خوری در کار نبوده بلکه انتخاب وی در جهت منافع ملی بوده است و این موضوع به حق اثبات شده است.
 
بابادیوند در پایان گفت: فکر می کنم میرصادقی این مطالب را در حالی بیان کرده است که اطلاعاتش ناقص و یا نادرست بوده است ولی این برخورد درست نبود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.