به نام مداحان؛ به کام دیگران!

۲۲م آذر ،

از خرید بازیکنان تا خرید …

چند روز دیگر در منزل باشکوه یکی از اشخاصی که به بیت المال بدهی بسیاری دارد هیاتی قرار است برگزار شود که حاشیه های بسیاری پیرامون برگزاری این هیات درست شده است.

به گزارش ممتازنیوز و به نقل از جهان، در حالی که بعضی از مداحان بدلیل اعتراض به نحوه کسب درآمد این فرد از  حضور در این هیات اجتناب کرده اند؛ اما متاسفانه عده ای هم که اسامی آنها در اختیار این پایگاه اینترنتی است به دعوت این بدهکار بیت المال لبیک گفته و قرار است در این هیات حضور پیدا کنند. شنیده های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که مداحان مدعو از پشت پرده این مراسم و اتهامات فرد مزبور اطلاع ندارند و صرفاً براساس عشق و ارادت به اهل بیت این دعوت را پذیرفته اند.

بر اساس این گزارش شنیده شده این فرد ۱۵ سال قبل مسئول خرید یک تعاونی وابسته به یک نهاد بوده و با استفاده از رانت های مختلف در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه! دارد که در نحوه بدست آوردن این سرمایه نیز ابهامات فراوانی وجود دارد.

این فرد مشهور که سعی کرده با حضور در صحنه ورزش کشور نامی برای خود دست و پا کند متاسفانه با راه اندازی هیات چند سالی است که از این طریق نیز در پی افزایش قدرت و نفوذ خود شده است.

این هیات در منزل باشکوهی برگزار می گردد که قبلا متعلق به یکی از وزرای دولت نهم بوده است.

حال جای سوال دارد که دعوت از بعضی مداحان با چه انگیزه ای دارد انجام می گردد و پرداخت های میلیونی به چه منظور است.

امیدواریم حداقل امسال مداحان عزیز با رد دعوت این فرد مانند استاد عزیز و محبوب خود ضمن تبری جستن از اقدامات این فرد، تذکری جدی را به این فرد دهند تا این برایت تجربه ای باشد تا دیگران از این پرچم و نام مقدس ارباب بی کفن امام حسین(ع) را مورد سوء استفاده خود قرار ندهند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.