به نفع جریان اصولگرایی و براساس عهدی که در ائتلاف بستم کنار کشیدم

۲۰خردادماه،

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به نفع جریان اصولگرایی و براساس عهدی که در ابتدای شکل‌گیری ائتلاف ۱+۲ بسته‌ام کنار کشیده‌ام.

غلامعلی حداد عادل در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ انصراف خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: بنده به نفع جریان اصولگرایی و براساس عهدی که در ابتدای شکل‌گیری ائتلاف ۱+۲ بسته‌ام  کنار کشیده‌ام.

وی افزود: یکی از ملاک‌های ما برای ماندن یا کنار رفتن در عرصه انتخابات نظرسنجی‌ها بود و ائتلاف ما برای پیروزی جریان اصولگرا بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا باز هم در دوره‌های بعدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهید شد، تصریح کرد: اگر خدا بخواهد در خدمت مردم و انقلاب باشم هر کجا احساس کنم بتوانم خدمتی از خود در صحنه داشته باشم در عرصه حضور پیدا خواهم کرد.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که آیا به نفع شخص خاصی از انتخابات‌ کناره‌گیری کردید؟ گفت: من نخواستم از این طریق نظر خود را بر مردم تحمیل کنم و معتقدم که ملت باید براساس رهنمودهای رهبری و دیدگاه‌ها و شخصیت نامزدها انتخاب خود را برای تعیین شخص اول قوه مجریه انجام دهد.

وی دربارهٔ  تشکر و قدردانی قالیباف از انصرافش در انتخابات بیان داشت: صحبت وی را نشنیدم ولی همانطور که گفتم من به نفع جریان اصولگرایی کنار کشیدم و به این جریان تعلق دارم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.