به پیشنهاد ایران جام باشگاه ها در تقویم uci ثبت شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مدیر اجرایی رقابتهای جام باشگاه های آسیا گفت: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با پیشنهاد فدراسیون کشورمان موافقت خود را مبنی بر ثبت مسابقات جام باشگاه های آسیا در مواد پیست در تقویم uci اعلام کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمود وفایی، مدیر اجرایی نخستین دوره رقابتهای دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا در مواد پیست در این باره افزود: نخستین دوره رقابتهای دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا در مواد پیست از بیست و نهم مهر به مدت ۳ روز با حضور ۱۰ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی به میزبانی فدراسیون کشورمان و در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
وی بیان کرد: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به منظور برگزاری هرچه بهتر نخستین دوره از این مسابقات، پاول اسکورک لهستانی را به عنوان سرداور و ناظر این رقابتها معرفی کرده بود که وی در زمان اجرای رقابتها، از نحوه میزبانی ایران رضایت کامل داشت.
وفایی تصریح کرد: فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در طول سال میزبان ۵ تور بین المللی معتبر در بخش جاده است که میزبانی کشورمان در برگزاری نخستین دوره جام باشگاه های آسیا در مواد پیست، نطقه عطفی در بهبود روند برگزاری این مسابقات در بخش پیست است.
مدیر اجرایی نخستین دوره از رقابتهای دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا در مواد پیست بیان کرد: البته تجربه برگزاری هر رویدادی برای نخستین بار در یک کشور با نواقصی هم همراه است که امیدوارم با اقدامات شایسته مسئولان فدراسیون کشورمان در آینده شاهد برگزاری هرچه بهتر این مسابقات باشیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.