به کسانی که تنه می زنند بیشتر توجه نمایید

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

توصیه ای از رئیس پلیس آگاهی به هموطنان پایتخت نشین:

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در هر نقطه ار شهر که رفت و آمد می نمایید به ویژه در قسمت های پر تراکم بیشتر به کسانی که به شما تنه می زنند توجه نمایید.

سرهنگ محمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  اگر برای رفت و آمد خود مترو و یا اتوبوس را انتخاب می نمایید که به طور حتم بیشتری تراکم را دارد در حین سوار شد و یا پیاده شدن و همچنین در ترمز های ناگهانی بیشتر مراقب کیف ها و وسایل خود باشید زیرا که سارقان به تنه ای کوچک نیز اقدام به سرقت نموده و اموال شمار را می ربایند. 
وی در ادامه به دیگر پیشنهاد ای اشاره نمود و گفت: هیچگاه اسناد و وجوه نقد خود را به همراه خود به این طرف و آن طرف نبرید و تا حد ممکن وسایل ضروری و اندکی را به همراه داشته باشید و همچنین همان وسایل اندک را از دسترس سارقین دور نگه دارید تا آنان نتوانند به راحتی به مدارک شما دسترسی داشته باشند. 
وی در خاتمه با اشاره به عملکرد پلیس آگاهی نسبت به این جرائم خاطر نشان نمود: این سارقین مطمئن باشید هر چه مبلغ سرقت کم و بی ارزش باشد باز هم مورد توجه پلیس آگاهی است و چنانچه این جرائم به سامانه ی سریعت های پلیس ابلاغ گردد در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.