به ۳۹ هزار نفر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ هلال‌احمر امدادرسانی شده است

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۳۹ هزار نفر امدادرسانی شده است، گفت: از شروع طرح نوروزی و ۲۴ اسفند تا روز ۶ فروردین‌،١٠١٣ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به ۳۹ هزار نفر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ هلال‌احمر امدادرسانی شده است

به گزارش ممتاز نیوز، وحید سلیمی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز ۲۴ اسفند تا روز ۶ فرودین‌‎ گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمردر این مدت، در ۲۴۸۷ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد ١١٨٧ مورد حوادث جاده‌ای، ۹۲ مورد پوشش حوادث جوی، ٨٠ مورد عملیات کوهستان و ٢١ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر ادامه داد: در این مدت به ۳۹ هزار و ۴١٠ نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ٢٧۵۶ نفر خدمات اسکان اضطراری، ١٠١٣ نفر انتقال به مراکز درمانی، ١۵ هزار و ٨١٨ نفر درمان در محل و ١٣٩ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ٢٢۶ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ٢٧٠ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قندوفشارخون برای ١۶ هزار و ٣۴٧ نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌های مازندران با ١۴٠ مورد، اصفهان با ١٣٠ مورد و فارس با ١٢١ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آن‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.