بواس به تاتنهامی‌ها ۴ روز استراحت داد

۲۱فروردین۱۳،

در شرایطی که «آندره ویاس بواس»‌ پرتغالی پنج‌شنبه شب (امشب) تیمش را در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل بازل سوئیس به میدان می‌فرستد، وی تصمیم گرفته از روز جمعه (فردا) تا روز سه‌شنبه آینده به بازیکنانش ۴ روز استراحت دهد تا در روزهای پایانی فصل، قوای از دست رفته را بازیابند و رفع خستگی کنند.

او گفت: با توجه به شرایط کنونی و موقعیت حساسی که داریم، تصمیم گرفتیم چنین استراحتی به بازیکنان دهیم. آنها می‌توانند از این فرصت خیلی خوب استفاده کنند تا آماده انجام بازی‌های پایان فصل شوند.

به گزارش فارس، به اعتقاد این مربی تعطیلی در نظر گرفته سبب خواهد شد تا آثار فشار بر روج و جسم بازیکنان کاهش یافته و آنها بخت خود را برای راهیابی به پیکارهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهند.

وی ادامه داد: با توجه به این وقفه تا رویارویی بعدی که با منچسترسیتی است، یک هفته کامل فرصت آماده سازی خواهیم داشت که ایده‌ال است.

تاتنهام اکنون پس از گذشت ۳۱ هفته از فصل جاری لیگ برتر با ۵۸ امتیاز پس از منچستریونایتد (۷۷ امتیاز)، منچسترسیتی (۶۵ امتیاز) و چلسی (۵۸ امتیاز، تفاضل گل ۲۸+) با ۵۸ امتیاز (تفاضل گل ۱۵+) موقعیت خوبی دارد تا یکی از ۴ نماینده انگلیس در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.