بواس: کاملا روی فان در فارت حساب باز کرده ام

   این درحالی است که این روزها ابهامات فراوانی درمورد سیستمی که ویلاس بواس درتاتنهام به کار خواهد گرفت ایجاد شده و خیلی ها درمورد حضور یا عدم حضور فان در فارت در این تیم صحبت کرده اند. این روزها صحبتهای متعددی هم درمورد احتمال جدایی فان در فارت از این تیم و پیوستنش به هامبورگ به گوش می رسید ولی با توجه به اینکه لوکا مودریچ در حال جدایی از تاتنهام است، مربی جوان این تیم در صحبتهایی اعلام کرده که کاملا روی فان در فارت حساب باز کرده است.

ویلاس بواس در صحبتهایی به ساندی تلگراف گفت:« در حال حاضر روی فان در فارت حساب بازکرده ام.شرایط درمورد لوکا مودریچ، کاملا متفاوت است. او در دو فصل گذشته زیر ذره بین تیمهای دیگر بود و این روند همچنان ادامه دارد. ما باید مطمئن شویم که  بعد از رفتن او، خواسته های باشگاه تامین می شود و همه چیز به تصمیم روسای باشگاه بستگی دارد.»

تاتنهام فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر را در رده چهارم جدول و زیر نظر ردنپ به پایان برد. ویلاس بواس در ادامه به این نکته اشاره کرد که از جملات ردنپ ۶۵ ساله برای انگیزه دادن به شاگردانش استفاده می کند:« هری فصل گذشته می گفت که تاتنهام می تواند برای فتح جام بجنگد و ما اگر می خواهیم به عنوان یک تیم پیش برویم،باید از حرفهای او استفاده کنیم. این همان چالشی است که من برای بازیکنانم مطرح کرده ام.هرچند که مدیر باشگاه این را از من نخواسته ولی سران تاتنهام در فکر موفقیت های باثبات و ادامه دار هستند ..»

ویلاس بواس ادامه داد:« تیم ما باید در جمع ۴ تیم برتر باشد و کم کردن فاصله برای دستیابی به جام قهرمانی برای ما کار بزرگی است.»

ویلاس بواس به علاوه به این نکته اشاره کرد که می تواند مربی موفقی در وایت هارت لین باشد و گفت:« یک شروع خوب همیشه اتفاق مهمی است. جدایی هری ممکن است هواداران را دچار تردید کرده باشد؛ این اتفاقی است که همیشه با تغییرات مدیریتی رخ می دهد، چون مربیان سابق با تیم موفق بوده اند و به وجود آمدن این حس طبیعی است. سران باشگاه از موفقیتهای هری تقدیرکردند ولی درنهایت تصمیم گرفتند تا تغییراتی اعمال کنند و من را به عنوان مربی تیم برگزیدند. می خواهم مطمئن شوم که ما به جای دنده عقب رفتن، به جلو می رویم و برد در بازیها، بهترین راه برای به دست آوردن دل هواداران است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.