بودجه صنعت نفت باید بر توسعه میادین مشترک متمرکز شود

1722.JPG

معاون وزیر نفت خواهان توجه مدیران و مسولان صنعت نفت به وضعیت بودجه شد و گفت: باید تمرکز بودجه ای بر توسعه میدان های مشترک قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، احمد قلعه بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواهان توجه مدیران و مسولان صنعت نفت به وضعیت بودجه شد و گفت: باید تمرکز بودجه ای بر توسعه میادین مشترک باشد و روند توسعه میادین مستقل در اولویت های بعدی قرار گیرد.

قلعه بانی تاکید کرد: فرهنگ صرفه جویی باید در تمامی بخش های ستادی حاکم شود و حتی در بخش های عملیاتی هم تسری یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه باید روند مکاتبات اداری اصلاح و در مدت زمان کوتاهی تصمیم گیری انجام شود افزود: جلسات کوتاه به منظور تصمیم گیری در مورد امور مهم صنعت نفت باید جایگزین روند طولانی اداری و جلسات ساعتی شود.

وی تصریح کرد: از هم اکنون باید برای سال آینده برنامه ریزی انجام شود و بودجه انقباضی مورد نیاز بخش های جاری و توسعه ای در نظر گرفته شود، ضمن اینکه باید پروژه های در دست اجرا را نیز به مقصد رساند.

قلعه بانی همچنین بر اختصاص تسهیلات ویژه برای واحد های عملیاتی به منظور بازسازی و نوسازی تاسیسات و تجهیزات صنعت نفت تاکید کرد و ادامه داد: باید بتوانیم با استفاده از حداقل امکانات، حداکثر بهره وری و کارایی را داشته باشیم.

وی با اشاره به روند مطلوب تامین منابع مالی افزود: هم اکنون کارگروه های ویژه ای به منظور تامین منابع مالی تشکیل شده است که امیدوارم به نتایج خوبی منتهی شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به استقبال خوب مردم از سرمایه گذاری در صنعت نفت اظهار کرد: در هفته گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت پارس جنوبی به فروش رفته است که ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از این اوراق هم در آینده ای نزدیک عرضه می شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.