بودجه قرآنی دانشگاه‌ها مستقیماً پرداخت شود

۵ م دیماه ،

99-72.jpg

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بهتر است بودجه قرآنی دانشگاه‌ها مثل سال‌های قبل مستقیماً به دانشگاه‌ها پرداخت شود.

نادر طرهانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: متأسفانه با وجودی که ۹ ماه از سال جاری و سه ماه از آغاز سال ‌تحصیلی تازه در دانشگاه‌ها می‌گذرد اما هنوز بودجه قرآنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت نشده است و همین مسئله ما را در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: سال‌های قبل بودجه قرآنی دانشگاه‌ها در قالب بودجه فرهنگی مستقیماً به دانشگاه‌ها پرداخت می‌شد اما در سال‌های اخیر که قرار شده بودجه قرآنی دانشگاه‌ها از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شود با مشکل مواجه شده‌ایم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: بهتر است بودجه قرآنی دانشگاه‌ها مثل سال‌های قبل مستقیماً به دانشگاه‌ها پرداخت شود.

طرهانی‌نژاد تصریح کرد: خردادماه امسال از محل درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی لرستان کرسی‌های تلاوت در شهرستان‌های نورآباد، الشتر و ازنا برگزار شد و علاوه بر این در تمامی خوابگاه‌های دانشجویی نیز کلاس‌های آموزش قرآن برگزار شد.

وی عنوان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی لرستان طرح حفظ قرآن در حال اجرا بود که حفظ جزء ۳۰ آن برگزار شد اما به‌دلیل مشکلات مالی نتوانستیم آن ‌را ادامه دهیم.

این معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: اگر بودجه قرآنی به دانشگاه‌ها اختصاص داده شود می‌توانیم شاهد تحولی در زمینه قرآن دانشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.