بوسکتس: بارسا هنوز نمی تواند خونسرد باشد

۱۳م آذر ،

   سرخیو بوسکتس، ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که اگر بارسا می خواهد تا در رقابت های این فصل لالیگا به قهرمانی برسد، نباید تمرکزش را از دست داده و می بایست با فروتنی به تلاش ادامه دهد. چرا که هنوز زمان زیادی تا پایان رقابت های این فصل لالیگا باقی است.

 با برد ۱-۵ بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو و پیروزی ۰-۲ کهکشانی ها مقابل اتلتیکومادرید، فاصله دو تیم بارسا و رئال در صدر جدول لالیگا همان ۱۱ امتیاز باقی ماند ولی سرخیو بوسکتس معتقد است که با وجود فاصله ۱۱ امتیازی رئال با بارسای صدرنشین، هنوز کورس قهرمانی این فصل به پایان نرسیده.

به گزارش گل، بوسکتس در صحبت هایی که در وب سایت رسمی بارسلونا انتشار یافت به خبرنگاران گفت:« هنوز راهی طولانی در لیگ را پیش رو داریم و نمی توانیم ریلکس و خونسرد باشیم. من واقعا خوشحالم که بهترین آغاز تاریخ رقابت های لالیگا را رقم زده ایم. پس باید به روند بردمان ادامه دهیم. مهم این است که ما تقریبا در تمامی بازیهایمان در تمامی تورنمنت ها به پیروزی رسیده ایم.»

 بوسکتس در بخش بعدی صحبت هایش به تمجید از لیونل مسی پرداخت و این ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن دنیا خواند:« مسی بهترین بازیکن دنیاست. او گل می زند و در تمام حرکات تهاجمی تیم مشارکت دارد.»

 مسی شنبه شب و در بازی بارسامقابل اتلتیک بیلبائو دو گل از پنچ گل تیمش را به ثمر رساند تا تعداد گلهایش در ۱۴ بازی در لالیگا را به عدد۲۱ برساند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.