بوشهر رکورددار کاهش تلفات جاده‌ای

بوشهر رکورددار کاهش تلفات جاده‌ای

بوشهر رکورددار کاهش تلفات جاده‌ای

ممتازنیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از کسب مقام نخست استان بوشهر در کاهش تلفات جاده‌ای خبر داد.

علیرضا صفایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر موفق شده در بین استان‌های دیگر کشور بالاترین رقم کاهش آمار تصادفات منجر به فوت جاده‌ای را کسب کند.
وی گفت: با توجه به چهار هزار و ۱۸۷ کیلومتر راه در حوزه استحفاظی بوشهر این اداره‌کل با به کارگیری تمام امکانات و ماشین‌آلات در اختیار در نگهداری راه‌های استان با حذف نقاط پرحادثه زود بازده، آشکارسازی این نقاط در محورهای مواصلاتی و نصب بیش از پنج هزار عدد تابلوهای اخطاری و اطلاعاتی و حضور فعال بیش از ۳۰ گشت راهداری و همچنین کنترل و نظارت تصویری از ۱۱ نقطه در مرکز مدیریت راه‌های استان توانستیم جایگاه اول را در زمینه کاهش تصادفات را به خود اختصاص داده و عنوان ایمن‌ترین استان در زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح کشور را از آن خود کنیم.
صفایی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با افزایش علائم ایمنی، افزایش تیم‌های گشت زمینی و رفع مشکلات جاده‌ای تمام شعب خود را به کار می‌گیرد تا به بهترین نحو در راستای خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار و شریف ایران و استان بوشهر قدم بردارد.
وی در ادامه در ارتباط با مشکل زمین‌های آبپخش، سعدآباد و شبانکاره نیز بیان کرد: ۴۵ هزار هکتار زمین‌های این مناطق تصرف عدوانی شده و ما پیگیر رفع این مشکل هستیم و موضوع سندهای اهالی آبپخش هم در دست پیگیری هست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اتمام پل هوایی عابر پیاده دالکی خبر داد و اذعان داشت: این پروژه با جدیت در دست اجراست و با تلاش مضاعف همه مسئولان به زودی تحویل می‌شود.
صفایی با اشاره به چهارخطه شدن محور دالکی به کنارتخته گفت: در حال حاضر کارگاه‌های جاده چهار خطه دالکی ـ کنار تخته فعال شده و ۵ کیلومتر از ۱۶٫۵ کیلومتر آن را انجام داده‌ایم.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.