بولتن نویس خاتمی جبهه آزادی را غضنفر خواند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

پس از فراخوان جبهه آزادی برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روز ۱۳ آبان توسط فتنه‌گران موجی از مخالفت‌ها برای پس گرفتن این فراخوان iبه راه افتاده است. بابک داد بولتن نویس خاتمی نیز در مطلبی که در صفحه فیس بوک منتشر نموده است این کار را غیر عقلانی خوانده است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، بابک داد بولتن نویس خاتمی که از کشور متورای شده و ساکن پاریس می‌باشد، در مطلبی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر نموده است iبه فراخوان iبه اصطلاح جبهه آزادی برای برگزاری راهپیمایی سکوت- بخوانید اغتشاش و آشوب- در روز ۱۳ آبان واکنش نشان داده است و این فراخوان را غیر عقلانی خوانده است.

داد که پس از فرار از کشور iبه عنوان تحلیلگر با شبکه رسمی سازمان جاسوسی سیا VOA همکاری می‌کند در ادامه با غضنفر خواندن نویسندگان این بیانیه این حرکت آنان را یک پاس گل iبه نظام خوانده و با تمسخر حضور سبز فتنه‌گران این عمل آنان را گرا دادن iبه نظام تعبیر نموده تا هرچه فریاد است بر سر فتنه‌گران بکشند.

بابک داد

گفتنی است که فتنه‌گران در ۱۳ آبان سال ۱۳۸۸ ضمن ایجاد اغتشاش و آشوب در روزی که iبه عنوان روز اعلام انزجار از استکبار جهانی و خصوصا شیطان بزرگ آمریکاست iبه نفع آمریکا در خیابان‌ها گلوی خود را پاره نمودند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.