بوناچیچ: به نتیجه بازی با نفت خوش‌بینم/بداخلاق‌تر از سایر مربیان نیستم

۱۰م دیماه ،

سرمربی مس کرمان گفت، به نتیجه بازی فردای تیمش برابر نفت تهران بسیار خوش‌بین است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لوکا بوناچیچ، سرمربی تازه تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: پیش از هر چیز از همه حضار تشکر می‌کنم. می‌توانم بگویم که سرمربی نفت تهران را بهتر از این تیم می‌شناسم چون سال‌ها در اصفهان با هم همکار بودیم اما دربارهٔ خود نفت تهران باید بگویم که این تیم در حال بیدار شدن است. این تیم چند هفته نتیجه خوب نگرفت اما کم‌کم خودش را پیدا می‌کند. آنها احتمالا می‌خواهند پیروزی‌شان برابر راه آهن را در این بازی ادامه دهند. البته چند بازیکن این تیم را می‌شناسنم و بیش از این چیزی دربارهٔ این تیم نمی‌دانم.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که تیم من فردا باید بازی را مطابق کیفیت خودش پیش ببرد. متاسفانه امروز به خاطر نشست خبری نتوانستم سر تمرین حاضر شوم ولی به دستیارانم اعتماد کامل دارم و می‌دانم که برنامه‌ها را آن‌طور که مد نظر من بوده، انجام داده‌اند. به بازی فردا خوش‌بینم. مطمئنا همه چیز فردا مشخص می‌شود.

بوناچیچ دربارهٔ انگیزه‌اش از آمدن به مس گفت: یک سال است که از ایران به کرواسی رفته‌ام. در لیگ کرواسی کار کرده‌ام. وقتی راجع به انگیزه‌ها صحبت می‌شود، می‌توانم به حضور قبلی‌ام در مس کرمان اشاره کنم. کرمان پتانسیل و آینده خوبی دارد. از راه اینترنت در جریان مسائل بودم و وقتی از طرف باشگاه درخواست همکاری داده و برنامه‌شان را ارائه دادند، برایم جذابیت بسیاری داشت که دعوت‌شان را بپذیرم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم سهمیه آسیا را کسب کنیم ولی این کار یک شبه به دست نمی‌آید و کسی چنین انتظاری از ما ندارد. در کرمان همیشه جو خوبی را دیده‌ام. مردم این شهر احساسات خوبی دارند. آنها بسیار مهمان‌نوازند و خارجی‌ها کمتر در آنجا احساس غربت می‌کنند. اولین تجربه حضورم در کرمان خوب بود و امیدوارم دومین حضورم نیز همین‌طور باشد.

در ادامه خبرنگاری از بوناچیچ پرسید، آیا بازیکنان مورد نظرتان را جذب کرده‌اید؟ او در پاسخ گفت: تازه دو روز است که سر تمرین تیم حاضر شده‌ام. فصل نقل‌وانتقالات تمام شده، ولی بازیکنان مدنظر باشگاه جذب شده‌اند. آنها باکیفیت می باشند و با همان‌ها کار را ادامه می‌دهیم و تا آخر فصل در کادر بازیکنان و کادر فنی هیچ تغییری نخواهیم داشت.

خبرنگار دیگری در ادامه گفت: سرمربیان تازه که به تیم‌ها می‌آیند، ابتدا چیزی نمی‌گویند اما اگر نتیجه نگیرند، تقصیر را به گردن مربی قبلی می‌اندازند که تیم خوبی نبسته است. بوناچیچ پاسخ داد: باید صریح و واضح بگویم که طبیعی نیست که پس از دو بازی که به کرمان آمدم، بگویم کدام بازیکن خوب است و کدام نیست. نمی‌توانم ظرف دو روز چنین تشخیصی بدهم. حداقل به یک ماه زمان نیاز دارم که بازیکنان به من عادت کنند و شناخت کافی را پیدا کنم. در آن صورت می‌توانم دقیق‌تر صحبت کنم.

خبرنگار دیگری به بوناچیچ گفت که او در قبل در ایران به عنوان یک مربی بادیسیپلین و بداخلاق معروف بود. وی در پاسخ گفت: نمی‌دانم منظورتان از بداخلاق چیست. می‌خواهم بیشتر توضیح دهید. اگر شما دوست دارید که بگویم تغییر کرده‌ام، آیا باور می‌کنید که من در ۵۵ سالگی یک شبه تغییر کرده باشم؟ اخلاق من گل‌وبلبل نیست و بداخلاق‌تر از سایر مربیان نیستم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.