بوکسوران غایب ثابت کنند غیبتشان موجه بوده است

۱۹اردیبهشت،

دبیر فدارسیون بوکس گفت: بوکسورانی که به سبب مصدومیت در مسابقات شرکت نکردند اگر سبب قانع کننده و موجهی داشته باشند به اردو دعوت می شوند.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس به خوبی برگزار شد و مدیر کل استان زنجان و هیئت بوکس این استان نیز شرایط بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات داشتند.

وی افزود: این رقابت ها باحضور بیش از ۸۰بوکسور که از برترین های کشور بودند برگزار شد. در شب ماقبل فینال، مجید سپهوندی و جاسم دلاوری به سبب آسیب دیدگی مسابقه خود را تا انتها ادامه ندادند و هیچ کس را برنده اعلام نکردیم. همچنین مجید حاج عباسی در وزن ۸۱کیلوگرم نیز به سبب مصدومیت نتوانست مسابقه فینال خود را برگزار کند.

وی تصریح کرد: در دیدار هومن کرمی و مهدی طلوتی به سبب ازدحام بسیار، ‌مانیتور را خاموش کردند تا جمعیت کم شود ولی داور همچنان به قضاوت خود ادامه می داد و هیچ اشتباهی هم صورت نگرفت و مسائل مطرح شده حاشیه است.

وی بیان داشت: بهترین داوران ستاره دار را به این مسابقات دعوت کرده بودیم و خوشبختانه بهترین و بی نقص ترین قضاوتها را نیز شاهد بودیم.

اردلان تاکید داشت: اردو از روز یکشنبه دایر میشود و کسانی که مدعی باشند همچنان می تواند در اردو حضور داشته باشند و اگر خوب باشند بدون شک پذیرفته خواهند شد.

اردلان در خصوص غیبت بعضی از مهره ها در مسابقات انتخابی عنوان کرد مظاهری و قاسمی پور گفته اند که به سبب مصدومیت نتوانسته اند در انتخابی شرکت کنند ما اعلام کرده ایم که آن ها به اردو دعوت نمی شوند چرا که به قانون و انضباط فدراسیون احترام نگذاشته اند اما همچنان اگر دلایلشان برای این غیبت موجه باشد بدون شک پذیرفته خواهند شد.

وی در پایان در خصوص بحث سرمربی در تیم ملی بیان کرد: کریمی درحال حاضر به همراه استکی و امیدی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و فکر نمی کنم عنوان کردن حاشیه در خصوص بحث سرمربی چندان اهمیتی داشته باشد چرا که هدف همه ما موفقیت تیم ملی است./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.