«بوی گل بوی گلاب» ویژه میلاد رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) از رادیو قرآن

۰۹ام بهمن ،

ویژه‌برنامه «بوی گل بوی گلاب» سه‌شنبه ۱۰ بهمن، به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از  روابط عمومی رادیو قرآن؛  ویژه‌برنامه «بوی گل بوی گلاب» کاری از گروه مناسبت‌های ویژه شبکه رادیویی قرآن است که ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن، همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.
 
براساس این گزارش، این برنامه ۵۰ دقیقه‌ای به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صحت‌قول به روی آنتن خواهد رفت و الگوپذیری از شخصیت فردی و اجتماعی پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از جمله موضوعاتی خواهد بود که در این ویژه‌برنامه رادیویی مورد توجه خواهد بود.
 
توجه به هفته وحدت و شاخصه‌های آن، پخش گزارش مردمی، سفر معنوی به بقاع متبرکه از طریق امواج رادیویی و پخش آیتم‌های شاد از جمله بخش‌های این برنامه خواهد بود.
 
همچنین، در بخش «نگاهی به هفته وحدت» این برنامه رادیویی، «حاج ماموستا ملا یحیی اسماعیلی» امام جمعه موقف مه‌آباد به بیان مباحث کارشناسی با محوریت «نگاه اهل سنت به پیامبر اکرم(ص)» می‌پردازد.
 
علاقمندان می توانند«بوی گل بوی گلاب» را سه شنبه ۱۰ بهمن ماه  به سردبیری و تهیه کنندگی محبوبه کلانتر ساعت ۱۰صبح برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز از رادیو قران بشنوند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.