بیادی : انتخابم را به عنوان رئیس ستاد چمران تکذیب نمی‌کنم / آیت‌الله هاشمی یکی از ظرفیت‌های کشور است

۲۷فروردین۱۳،

دبیر کل جمعیت آباداگران جوان گفت: انتخابم به عنوان رئیس ستاد مهدی چمران را تکذیب نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حسن بیادی عضو شورای شهر تهران دقایقی پیش برای ثبت نام در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به فرمانداری شهرستان تهران مراجعه کرد.

وی که دبیر کلی جمعیت آبادگران را برعهده دارد با حضور در جمع خبرنگاران رسانه‌های مختلف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مهدی چمران برگزیده شده یا خیر، اظهار داشت: این مسئله را تکذیب نمی‌کنم و به روایتی دربارهٔ آن حرف نمی‌زنم.

بیادی همچنین در پاسخ به سوالی دربارهٔ این که برای انتخابات شوراها در لیست “آباداگران ایران اسلامی” یا لیست “آبادانی و پیشرفت” قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: هر فهرستی که محور آن چمران باشد در آن قرار می‌گیرم، محوریت ائتلاف آبادگران با چمران است.

دبیر کل جمعیت آباداگران در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ اینکه آیا این جمعیت از حمایت از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده است یا خیر، گفت: اینگونه نیست، البته آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از ظرفیت‌های کشور است ولی ما تاکنون اولویت‌بندی نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی دربارهٔ ائتلاف ۲+۱ اظهار داشت: این ائتلاف ۲-۱ است؛چرا که ائتلاف یعنی یکی شدن اما این ائتلاف به نتیجه نرسیده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.