بیان بی‌پرده مباحث در مجلس نشان از فضای باز سیاسی دارد

فروردین ۱۴۰۳

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار تاکید کرد: می‌توان مجموعه عملکرد مجلس در مراسم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را مثبت ارزیابی کرد چرا که نمایندگان مجلس مباحث خوبی را در ارتباط با وزرا و مسائل مختلف مطرح کردند.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن ابراز رضایت‌مندی از روند بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس اظهار داشت: مباحث مطرح شده از  سوی نمایندگان مجلس  براساس تشخیص و یافته‌های فردی است که به طور  طبیعی مخالف و موافقانی خواهد داشت.

عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه در مجالس فرمایشی  مطالب نمایندگان هدایت می‌شود، گفت: مجلس شورای اسلامی فرمایشی نیست و قوا مستقل از هم عمل می‌کنند و این مشخصه بارز مجلس است که نمایندگان بی‌پرده نظرات خود را در روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی بیان کنند.

کوهکن اظهار داشت: باید به همه‌ دلسوزان نظام تاکید کرد که در این فضای باز سیاسی  که مخالف و موافق نظرات خود را بازگو می‌کنند قرائت مطالب نمایندگان به نوعی باشد که به شخصیت هیچ کس خدشه وارد نیاید.

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار تاکید کرد: می‌توان مجموعه عملکرد مجلس در مراسم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را مثبت ارزیابی کرد لذا نمایندگان مجلس مباحث خوبی را در این زمینه مطرح کردند.

وی با اشاره به بعضی تندروی‌ها در مجلس از سوی بعضی از نمایندگان تصریح کرد: اگر در بعضی موارد مطالبی گزنده از سوی بعضی عنوان شد این مسئله به ذات مجلس مبنی بر اینکه اشخاص به طور آزادانه می‌توانند نظرات خود را بیان کنند، برمی‌گردد.

نایب رئیس جبهه پیروان خاطرنشان کرد: هیچ نماینده مجلسی تا به جمع بندی شخصی نرسند به طرح مباحث نمی‌پردازند و کسی نمی‌تواند آنها را مجبور به بررسی مطالب کند لذا تحلیل و بررسی شفاف نمایندگان نشان از فضای باز مجلس در روند بررسی وزرای پیشنهادی دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.