بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی بالای ۵۰ سال

جام جم آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: رانندگان تاکسی بالای ۵۰ سال با تخصیص اعتبارات از سوی شهرداری، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، محمد احمدی بافنده گفت: ۴۲ هزار راننده تاکسی در تهران بیش از ۵۰ سال سن دارند که بخش عمده ای از آنان فاقد بیمه پایه هستند و در واقع تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند.

وی افزود: متاسفانه رانندگان تاکسی بالای ۵۰ سال که سابقه بیمه نداشته اند تحت پوشش بیمه پایه قرار نگرفته اند و با مشکلات زیادی مواجه هستند، این در حالی است که در بین این افراد هستند کسانی که بیش ۴۰ سال است به عنوان راننده تاکسی به مردم خدمت می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: تمامی رانندگان تاکسی که دارای سابقه بیمه بوده اند، تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفته اند اما تعداد زیادی از رانندگان بالای ۵۰ سال هنوز فاقد بیمه پایه هستند که امید است مسوولان ذی ربط یک بار و برای همیشه مشکل بیمه این افراد زحمتکش را حل کنند و اجازه ندهند که سالها زحمت و تلاش رانندگان نادیده گرفته شود.

بافنده اضافه کرد: در راستای رفاه حال تاکسیرانان، شهرداری تهران با تامین اعتبارات مورد نیاز، ۴۲هزار راننده تاکسی بالای ۵۰ سال را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داده اما بیمه تکمیلی جوابگوی مشکلات رانندگان نیست و باید اقدامات لازم برای بیمه پایه آنان صورت گیرد.

وی اظهارداشت: همه تاکسیرانان بالای ۵۰ سال می توانند با مراجعه به شرکت های خصوصی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی و پر کردن فرم های مربوطه و ثبت و تکمیل اطلاعات درخواستی برای بیمه تکمیلی خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: پس از ارسال این اطلاعات به شرکت، کارت های بیمه تکمیلی تاکسیرانان تهیه و به آدرس آنان ارسال می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.