بینش سیاسی دانشجویان جدیدالورود در گرو عملکرد صحیح متولیان دانشگاه

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشجویان جدیدالورود باید اشخاص برجسته و نخبه علمی را سرلوحه خود قرار دهند، گفت: بینش صحیح سیاسی در دانشگاه‌ها برعهده دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است که حضور آن‌ها برای نمایش خطوط صحیح فکری به دانشجویان بسیار موثر است.

“‌غلامعباس اکبری‌” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، دربارهٔ مدیریت و آماده‌سازی فضای دانشگاه برای جهت‌دهی دانشجویان در راستای بینش صحیح سیاسی و علمی اظهار داشت: برای رهنمون دانشجویان تازه الورود در جهت هدف والای آموزش علم، برگزاری اردوهای دوره‌ای برای آن‌ها نقش موثری را در این زمینه ایفا می‌کند.
 
وی افزود: برای توجیه دانشجویان در قبال یادگیری و توسعه علم باید آن‌ها را با اشخاص نمونه، نخبه و چهره‌های ماندگار در هر زمینه علمی آشنا کرد تا دانشجویان این اشخاص را برای خود الگو قرار دهند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران دربارهٔ عملکرد متولیان دانشگاه برای جهت‌دهی بینش صحیح سیاسی دانشجویان جدیدالورود خاطرنشان کرد: بینش صحیح سیاسی در دانشگاه‌ها برعهده دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است که حضور آن‌ها برای نمایش خطوط صحیح فکری به دانشجویان بسیار موثر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.