بیگ زاده: غفلت یعنی از دست رفتن قهرمانی

۲۵فروردین۱۳،

هاشم بیک‌زاده در خصوص دیدار روز دوشنبه این تیم برابر سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دیدار یک بازی حیاتی است و مثل یک فینال می‌ماند. اگر برنده شویم زحمات یک سال تیم به هدر نمی‌رود. از سپاهان شناخت کافی داریم و کاملا این تیم را می‌شناسیم.

وی همچنین افزود: البته آنها هم اطلاعات خوبی از استقلال دارند که این می‌‎تواند کار را برای هر دو گروه دشوار کند. به نظرم این بازی آنقدر مهم است که کوچکترین غفلت از سوی هر دو تیم سبب از دست رفتن قهرمانی آنها خواهد شد.

به نقل از مهر، این بازیکن با بیان این که ۳ اخطاره نیست، عنوان کرد: خوشبختانه دو اخطاره‌ هستم و در این بازی که سرنوشت لیگ را تعیین کند، می‌توانم بازی کنم. امیدوارم هواداران در این دیدار ما را تنها نگذارند. در مسابقه با گهر که آنها حضور نداشتند، انگار یک چیز را گم کرده بودیم. امیدوارم در دیدار با سپاهان به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند.

وی با اشاره به شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: به نظرم این تیم شرایطی متفاوت با آن تیمی که در دو بازی برابر الاهلی ۸ گل دریافت کرده بود، خواهد داشت.

بیک‌زاده در پایان گفت: سپاهان تقریبا در لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای صعود ندارد و تمام انرژی خود را در دیدار برابر ما و فینال جام حذفی خواهد گذاشت، بنابراین باید خیلی مراقب باشیم تا بتوانیم با دست پر از این میدان سرنوشت ساز خارج شویم


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.