بکام: اولدترافورد به رونالدو انگیزه می‌دهد

۱۳م اسفند ،

دیوید بکام در آستانه دیدار دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در گفت‌و‌گو با روزنامه فرانسوی «اکیپ» اعلام کرد که با علاقه فراوانی بازی دو تیم را تماشا خواهد کرد.

بکام ۳۷ ساله از ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۳ در ترکیب یونایتد به میدان رفت و سپس تا سال ۲۰۰۷ حضور در میان قوهای سپید را تجربه کرد. هافبک انگلیسی در خصوص بازگشت رونالدو به اولدترافورد برای رویارویی با تیم سابقش اظهار داشت: وقتی به ورزشگاه برمی‌گردی، از این بازی لذت خواهی برد و من مطمئنم که این به رونالدو انگیزه می‌دهد. چیزهای فراونی هست که به بازیکنان بزرگ روحیه می‌دهد و این شب ویژه‌ای برای کریس خواهد بود. علاوه بر این هواداران عاشق او می باشند.

بکام که پیش از این پیراهن میلان را نیز بر تن کرده است، در سال ۲۰۱۰ همراه با نماینده ایتالیا به منچستر بازگشت تا مقابل تیم سابقش به میدان برود. به هر حال این خاطره شادی‌بخشی برای بازیکن جدید سن‌ژرمن نیست زیرا شاگردان فرگوسن در آن بازی با نتیجه ۴ بر صفر یاران بکام را در هم کوبیدند.

وی در پاسخ به پیش‌بینی رویارویی دو تیم سابقش گفت: یونایتد در برنابئو عالی باز کرد و مطمئنم که در اولدترافورد هم همین‌طور کار خواهد کرد. سخت است که بگویم کدام تیم برنده خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.