بکام: رونالدو به سطح مسی نخواهد رسید

۲۱فروردین۱۳،

لیونل مسی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که از ناحیه پا درد می کشید در نیمه دوم به بازی رفت و پایه گذار گل تساوی و صعود تیمش به نیمه نهایی شد.

به گزارش ایسنا،دیوید بکام در گفت‌وگویی که با پایگاه اطلاع رسانی (تیلام) آرژانتین داشت به ستایش از مسی پرداخت و او را تکرار نشدنی دانست.

ستاره انگلیسی پاری سن ژرمن گفت: مسی از نظر فنی بی نظیر است. غیرممکن است که بازیکنی دیگر مانند او ظهور کند. رونالدو هم بازیکن بسیار خوبی است اما نمی تواند به سطح مسی برسد. هر دوی آنها در حال حاضر بهترین می باشند.

او افزود: چه بسا مسی و رونالدو از نظر فنی و مهارت فوتبالی به هم نزدیک باشند. جهان فوتبال خوش شانس است که هر دوی آنها را دارد. به راحتی و به صراحت هر چه تمام تر می‌گویم مسی بهترین در جهان است.

بکام در دقیقه ۸۳ دیدار پاری سن ژرمن برابر بارسلونا به میدان رفت اما نتوانست ره آوردی برای تیمش داشته باشد. او دربارهٔ حضور خود در نوکمپ گفت: از اینکه در چنین دیدار بزرگی آن هم در چنین سن و سالی حضور یافتم بسیار خوشحالم. هر چند طعم شکست را چشیدم اما تجربه جالبی بود. ما در هر دو دیدار بسیار خوب ظاهر شدیم. برابر بارسلونا در هر دو بازی به تساوی دست یافتیم و طعم شکست را نچشیدیم. این می تواند انگیزه ما را برای فصل آینده بیشتر کند.

بکام در حالی با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرد که ۳۷ سال سن داشت و این تا حدودی عجیب به نظر می رسد. خود او در این باره گفت: بازی در چنین سن و سالی سخت است. طبیعی است که نتوانم همچون دوران جوانی در زمین عمل کنم اما با تجربه ای که دارم خیلی از چیزها برایم آسان می شود. پس از خداحافظی از مستطیل سبز به فعالیت خود در زمینه های فوتبالی در خارج از زمین ادامه خواهم داد. می خواهم به فوتبال انگلیس و فوتبال جهان کمک کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.